Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
mam problem z obrotami oraz brakiem mocy
Autor Wiadomość
jetiu87 
Autostopowicz
jetiu87


Silnik: 1.8
Dołączyła: 03 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: łodzkie
  Wysłany: 2011-10-03, 21:33   mam problem z obrotami oraz brakiem mocy

od niedawna mam vento 1.8 95r. niestety ma tez problem z obrotami nie wiem co moze byc za przyczyna .razem ze znajomym mechanikiem sprawdzalismy juz czujnik temperatury wymienilismy na nowy i nic.mam jakis dziwny silniczek krokowy bo ma 5 kabli a nie 4 jak to zwykle bywa niewiem co jeszcze moze byc za przyczyna .prosze o pomoc
_________________
prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez jetiu87 2011-10-03, 21:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzesiek88 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 48
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-10-05, 19:07   

Kolego falowanie obrotów to najczęściej właśnie silniczek krokowy ;P
 
 
jetiu87 
Autostopowicz
jetiu87


Silnik: 1.8
Dołączyła: 03 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: łodzkie
Wysłany: 2011-10-06, 19:26   

moje vento na o jeden kabel wiecej przy silniczku krokowym niewiecie moze do czego on jest i czy mozna wstawic ten normalny z 4 kabelkami?
_________________
prosze o pomoc
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-10-06, 19:34   

Były dwa rodzaje silniczków krokowych, różniły się właśnie ilością pinów (kabli)
_________________
Zielony borowik...
 
 
jetiu87 
Autostopowicz
jetiu87


Silnik: 1.8
Dołączyła: 03 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: łodzkie
Wysłany: 2011-10-06, 20:24   

a na czym polega roznica?
_________________
prosze o pomoc
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-10-10, 22:21   

zakłdaj taki jak miałeś. Te co mają więcej kabli mają w sobie czujniczek obrotów silniczka regulatora (halla)
_________________

 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-10-11, 14:43   

Ja nie brałbym się za wymiane silniczka krokowego bo on z tego co mi wiadomo steruje tylko wolnymi obrotami a nie jednoczesnym brakiem mocy. Ja by sprawdził szczelność obwodu podciśnienia.
 
 
jetiu87 
Autostopowicz
jetiu87


Silnik: 1.8
Dołączyła: 03 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: łodzkie
Wysłany: 2011-10-11, 21:10   

dzieki koledzy za rady .pojade do elektro-mechanika i zobacze co mi powie.sprawdze jeszcze ten uklad podcisnie :dresik: nia zanim sie do niego wybiore
_________________
prosze o pomoc
 
 
jetiu87 
Autostopowicz
jetiu87


Silnik: 1.8
Dołączyła: 03 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: łodzkie
Wysłany: 2011-10-13, 21:03   

mechanik mi pokombinowal przy przewodach od podcisnienia .podlaczyl z filtra prosto do kolektora ssacego. przelaczylem jak mialo byc i odzyskal moc.nadal jednak ciezko odpala i ma za niskie obroty
_________________
prosze o pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 8