Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
brak zasilania
Autor Wiadomość
krzys9262 
Ventofan
vento mój drugi dom



Silnik: 2.0 2E 116km
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 141
Skąd: Mrozy
Wysłany: 2011-09-25, 10:11   brak zasilania

Witajcie. silnik od pewnego czasu na biegu jałowym ma wyższe oborty ok 1200, po sprawdzeniu wszystkiego okazało sie ze na silniczek krokowy nie dochodzi prąd... co może być tego przyczyną? są jakies bezpieczniki lub przekazniki od niego? :(
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-09-25, 11:21   

Od Silniczka krokowego nie ma oddzielnego bezpiecznika, może to być wina sterownika silnika. Weź podłącz Vento pod komputer i bedziesz wiedział co i jak, ewentualnie sprawdź przewody zasilające silniczek może któryś sie przepalił albo przetarł. Pozdrawiam :]
_________________
"SZEWCIO"
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-09-25, 11:36   

krzys9262, coś jest dziwnie bo bez zasilania regulatora biegu jałowego (to nie jest silniczek krokowy) auto bedzie gasło lub będą bardzo niskie obroty 200-300/min. Więc sprawdź to jeszcze raz. Włącz zapłon - połóż rękę na regulatorze - ma brzęczeć. Jesli nie brzęczy to faktycznie nie działa ale skąd wówczas podwyższone obroty, może ktoś linkę naciągnął specjalnie albo uchylił za bardzo przepustnice- ma ona śrubkę regulacyjną.
_________________

 
 
krzys9262 
Ventofan
vento mój drugi dom



Silnik: 2.0 2E 116km
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 141
Skąd: Mrozy
Wysłany: 2011-09-26, 19:38   

Panowie juz naprawiłem, :P jednak jest bezpiecznik(10A) od regulatora biegu jałowego oraz na tym samym bezpieczniku zabezpieczony jest tagżę zawór elektromagnetyczny pochłaniacza par paliwa... dowiedziałem sie tego z schematu instalacji elektrycznej :] nie pamietam który to był bo przepatrzyłem wszystkie i on był jakoś pośrodku, wymieniłem i już cyka 900obr a nie jak wcześniej 1200 i czasem wiecej :hejka: dzieki za podpowiedzi i Pozdrawiam :oklaski:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 8