Siemka, denerwuje mnie jedna rzecz w moiej rakiecie... regulator cisnienia listwy wtryskowej- to coś wymnieniałem już 3 razy w ciągu roku... jest to podłaczone do podcisnieniówek i gdy chodzi na gazie to zasysa też paliwo przez to dziadostwo... kosztuje mnie to 80zł sztuka i już nie wyrabiam po znów zaczą puszczac może jest to jakaś wina układu? czy samych regulatorów? zaryzykować i kupic orginał?(180Zł) co to może być Panowie? silnik 2E...
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-04-24, 18:39
Niema innej opcji tylko masz pecha lub kupujesz marne podróby. Kup sprawną uzywkę, bo te nowe najtańsze podróby za ok. 8 dych sa niewiele warte. O ile dobrze to sprawdzasz i wiesz że pojawia się benzyna w wężyku podciśnieniowym regulatora.
Ja mam 2 auta z tymi silnikami taka awaria zdarzyła mi się raz tylko w jednym przy przebiegu ok. 200 000 tys. km. a po zmianie na używkę następne sto tysięcy jeździ bez problemu. Regulator podchodzi z większości VW z tego okresu na wtrysku wielopunktowym, chyba z wyjątkiem VR6
_________________
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2011-04-24, 18:42, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2.0 2E 116km Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 141 Skąd: Mrozy
Wysłany: 2011-04-24, 20:03
pierwszy raz paliwo zauwarzyłem w podcisnieniówkach gdy zdejmowałem filtr powietrza, paliwo z tego przewodu poleciało mi na alternator, drugim razem zauwarzyłem ze wskaznik paliwa opadł na 0 zalewając mi silnik tak ze po odpaleniu (na nowym regulatorze) na lpg wyrzucał mi paliwo z tłumnika... i teraz przegladając silnik zdjełem z ciekawości ten przewód i znów jest tam paliwo... i krew mnie zalała tragedja z tym jest, krece sie troche po szrotach ale nigdzie nie moge tego znaleść... o ile sie nie myle to i w oplach dwulitrowych też takie były...
Silnik: 2.0 2E 116km Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 141 Skąd: Mrozy
Wysłany: 2011-05-07, 21:36
kupiłem orginał na szrocie(100zł) z takiego samego silnika, i zobaczymy jak długo wytrzyma... moze cos u mnie jest nie tak z układem wtryskowym ze to sie tak często psuje
i po raz kolejny sam musze sobie pomoc, wiec tak chodzi o te wezyki jesli w jednym jest benzyna to jak najszybciej trzeba wymienic regulator cisnienia listwy wtryskowej i ponoc przy okazji olej.
_________________ FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
Silnik: 2.0 2E 116km Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 141 Skąd: Mrozy
Wysłany: 2011-09-03, 07:34
przecież to nie ma żadnego związku z olejem ja czytałem że można samemu zregenerować regulator poprzez uderzenie młotkiem i jakimś pobijakiem w miejsce wklęśnięcia takiego po środku regulatora... podobno jest tam jakaś sprężyna dociskająca membranę takie cuda wyczytałem, może to i racja, ale nie próbowałem tego robić na swoim aucie pozdrawiam
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-09-03, 23:51
Awaria regulatora to dziura w membranie gratuluję pomysłu uszczelniania go pobijakiem. A z tą wymianą oleju to chodzi o to że regulator uszkodzony powoduje zalewanie silnika nadmiarem paliwa, część się może nie spalić i spłynie do oleju po ścinkach cylindrów, to oczywiście zalezy jak nasilona była awaria i jak długo trwała, jesli oleju nie przybyło wyraźnie to bena z niego zaraz odparuje i tak więc nie trzeba zmieniać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum