Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problemy z odpalaniem
Autor Wiadomość
thierry02 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 56
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-03-27, 12:50   Problemy z odpalaniem

Od dłuższego czasu ma problemy z odpalaniem. Myślałem, że to wina aury, ale jest już ciepło i jest jeszcze gorzej. Jak zostawiałem go na benzynie to na drugi dzień było ok, gorzej jak postał kilka dni nieodpalany. Ostatnio zostawiłem go u mechaniora i wymienili mi zawór zwrotny i niby problem miał minąć. Niestety jest jeszcze gorzej.Wspominali coś, że musze podjechać do elektryka bo jakaś kostka która znajduje się pod tym zaworem jest spalona ( kostka odpowiedzialna za ssanie?) Czy wie ktoś co moge zrobić z tym fantem?
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2011-03-27, 15:20   

o ile pamietam to miałes problemy z cewka ,wymieniłes juz ??
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
thierry02 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 56
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-03-27, 17:33   

cewka nówka, po wymianie zaworu zwrotnego jest lipa z odpalaniem wcześniej było w miarę.
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-03-28, 00:07   

Zawór zwrotny? co to takiego, możesz fotki dać i wskazać? Obawiam się że coś ci naściemniano, pokaż też o którą kostę spaloną chodzi, niema kostki odpowiedzialnej za ssanie, chyba że chodzi o wtyczkę czujnika temperatury 4-pinowego w krócću z głowicy do chłodnicy.
_________________

 
 
thierry02 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 56
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-03-28, 07:30   

popołudniu postaram się wkleić zdjęcia. Zawór zwrotny jest w układzie paliwa.
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-03-28, 08:13   

powiedzmy - jest integralną częścią pompy benzyny, więc raczej byś napisał - zmieniono pompę paliwa. Może ci chodzić o zawór EVAP od oparów paliwa z baku, regulator ciśnienia paliwa (integralna cześć zespołu wtryskowego - czekamy na foto
_________________

 
 
thierry02 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 56
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-03-28, 08:49   Fotki

Ów zawór zwrotny

http://zapodaj.net/128e902ce246.jpg.html
to jakby nie wiadomo gdzie idzie ;d

http://zapodaj.net/6735787c3fbe.jpg.html
A tu kostka X???

http://zapodaj.net/28ba682e3bfa.jpg.html
lokalizacja (lewa góra część pod maska na dnie)

A tutaj jeden z odchodzących kabli od kostki, gdzie prowadzi(ten poobklejany taśma)

http://zapodaj.net/6ce1039fb90f.jpg.html
Ostatnio zmieniony przez thierry02 2011-03-28, 08:53, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-04-01, 19:36   

Na ostatniej fotce to coś oryginalnego ale się nie wypowiadam bo nie wiem co to. Na pierwszych trzech sa kombinacje , to metalowe na wężyku nieoryginalne, może faktycznie to zawór zwrotny, napewno jest kompletnie niepotrzebny i do wywalenia, a kable nie jestem w stanie się zorientować fotka z bliska i nie wiem co skąd idzie, tak że wiecej nie jestem w stanie pomóc
_________________

 
 
thierry02 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 56
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-04-01, 19:40   

jutro postaram się o lepsze zdjęcia. ZObaczymy co powie znajomy mechanior
 
 
Zlomek30 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 90KM
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 3
Skąd: Czeladź Śląsk
Wysłany: 2011-04-05, 19:11   

thierry02 i co powiedział mechanior. A pytanie do chłopaków bo ja np: ze zdjęcia 1 czyli zawór zwrotny to w tym miejscu nie mam nic takiego na przewodzie tylko ten przewód wchodzi w cieńszy przewód i też nie wiadomo gdzie idzie czy między karoserią czyli do baku czy połączony z gazem (też nie kumam).
 
 
thierry02 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 56
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-04-07, 13:36   

mam słaba pamięć, powiedział co to za kostka, ale juz nie pamietam. Ma mi wyciąć ze szrotu jakąś i zamontować. Po wymianie świec na jedno elektrodowe chodzi juz lepiej. Lepsze fotki wrzucę w weekend, zrobiłem zdjęcia aparatem niestty kabla do niego nie mam :/
 
 
thierry02 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 56
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-04-07, 20:40   

olśniło mnie to sonda lambda ;d ta kostka
 
 
thierry02 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 56
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-04-26, 12:05   

okazało sie, że nie potrzebne jest wymiana sondy lambda, gdyż jest tam kure***o porąbane z instalacją gazową. Mam i silniczek krokowy i śrube. a kable od sondy sa jakoś pomieszane.... Musze zrobić gaz :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 9