Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
zmiana glowicy
Autor Wiadomość
slawek81
[Usunięty]

  Wysłany: 2011-03-01, 09:33   zmiana glowicy

Hejka. Ostatnio robilem przekladke glowicy i wszystko poszlo dobrze,rozrzad ustwiony poprawnie,moze KWZ nie jest perfekcyjny ale jak probowalem go opoznac zy wyprzedzac to nic nie pomagalo. Tzn.,pracuje poprawnie z tym ze obroty jalowe utrzymywaly sie na 2000,mechanik doradzil bym cofnal srube reguacji przepustnicy,wiec zrobilem to,obroty zmalaly do 1200,ale na zimnym znow jak nie wcisne pedalu gazu to nie odpali i dopiero jak sie zagrzeje troche to pracuje bez mojej pomocy. Czy mozna jakos inaczej to wszystko wyregulowac by wrocilo do normy? To silnik 1.8 benzyna ABS 90KM. Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi.[/b]
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2011-03-02, 19:06   

slawek81 napisał/a:
mechanik doradzil bym cofnal srube reguacji przepustnicy

skoro ci tak kazał zrobić to jego nie można nazywać mechanikiem tylko partaczem...
w ten sposób $*^%*&%( sobie fabryczne ustawieni przepustnicy względem potencjometra przepustnicy, jest sposób aby to teraz ustawić poprawnie ale długo by tłumaczyć i podejżewam że sam tego nie zrobisz... ani twój ''mechanik'' :diabełek:
teraz podłączając kompa będziesz miał cały czas błąd z potencjometra przepustnicy który jest i tak sprawny. Dla ciebie najłatwiej będzie zmienić teraz cały nie regulowany przez pseudo mechaników monowtrysk z nienaruszonymi plombami, bo takowe plomby są zakładane na tej śrubce która niestety kręciłeś i na potencjometrze, fabrycznie!!!
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
slawek81
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-02, 19:17   

No tak,ale ta srubke juz ktos ruszyl,podejszewam ze wtedy jak czyscili silniczek krokowy bo wczesniej czasem gasl na jalowym i wyczyscili mi krokowy i byl spokoj. A czy sam ten problem nie mogl wynikac z wyzytej sondy lambda? skad takie zmiany po samym przelozeniu glowicy,poprzednia byla do remontu bo laly olejem uszczelniacze,a ta mialem zrobiona wczesniej. Nie obczajam czemu sie tak stalo?
A czy podpiecie pod kompa da mozliwosc wyregulowania tego,np. przez jakis serwis? pozdro
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2011-03-02, 19:19   

slawek81 napisał/a:
A czy podpiecie pod kompa da mozliwosc wyregulowania tego

NIE
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 8