Hejka. Ostatnio robilem przekladke glowicy i wszystko poszlo dobrze,rozrzad ustwiony poprawnie,moze KWZ nie jest perfekcyjny ale jak probowalem go opoznac zy wyprzedzac to nic nie pomagalo. Tzn.,pracuje poprawnie z tym ze obroty jalowe utrzymywaly sie na 2000,mechanik doradzil bym cofnal srube reguacji przepustnicy,wiec zrobilem to,obroty zmalaly do 1200,ale na zimnym znow jak nie wcisne pedalu gazu to nie odpali i dopiero jak sie zagrzeje troche to pracuje bez mojej pomocy. Czy mozna jakos inaczej to wszystko wyregulowac by wrocilo do normy? To silnik 1.8 benzyna ABS 90KM. Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi.[/b]
skoro ci tak kazał zrobić to jego nie można nazywać mechanikiem tylko partaczem...
w ten sposób $*^%*&%( sobie fabryczne ustawieni przepustnicy względem potencjometra przepustnicy, jest sposób aby to teraz ustawić poprawnie ale długo by tłumaczyć i podejżewam że sam tego nie zrobisz... ani twój ''mechanik''
teraz podłączając kompa będziesz miał cały czas błąd z potencjometra przepustnicy który jest i tak sprawny. Dla ciebie najłatwiej będzie zmienić teraz cały nie regulowany przez pseudo mechaników monowtrysk z nienaruszonymi plombami, bo takowe plomby są zakładane na tej śrubce która niestety kręciłeś i na potencjometrze, fabrycznie!!!
No tak,ale ta srubke juz ktos ruszyl,podejszewam ze wtedy jak czyscili silniczek krokowy bo wczesniej czasem gasl na jalowym i wyczyscili mi krokowy i byl spokoj. A czy sam ten problem nie mogl wynikac z wyzytej sondy lambda? skad takie zmiany po samym przelozeniu glowicy,poprzednia byla do remontu bo laly olejem uszczelniacze,a ta mialem zrobiona wczesniej. Nie obczajam czemu sie tak stalo?
A czy podpiecie pod kompa da mozliwosc wyregulowania tego,np. przez jakis serwis? pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum