Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Od czego zacząć? LPG
Autor Wiadomość
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-28, 15:02   Od czego zacząć? LPG

Witam panowie, od czego zacząć reanimacje lpg, ventyl stał w garażu przez jakieś 5 miesięcy, wczoraj musiałem go wyciągnąć i na benzynie chodzi jak trzeba, za to po przełączeniu na gaz kaplica, słychać jak się przełancza ale gaśnie, jest świeżo zatankowany , parownik ma dopiero rok i wcześniej chodził bez problemu, czym najpierw się zająć?
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-02-28, 15:17   

Sprawdź czy cewka działa prawidłowo, znajduje sie przeważnie zaraz obok parownika. W sumie to chodzi o to czy po przełączeniu na gaz słychać z cewki taki charakterystyczny dźwięk.
_________________

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-02-28, 15:20   

posprawdzaj wlasnie cewki tez powinna byc cewaka przy zaworze w butli... moze gdzies sie prad podziali nie otwieraja gazu bo pozatym nic innego nie moze sie zepsuc a moze poprostu gaz w butli zakreciles i nie idzie do silnika:D
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-28, 15:48   

lukasz17, :D gaz dzisiaj odkręcałem i zakręcałem dla pewności, w każdym razie wczoraj wogóle była kaplica nawet przełącznik nie chodził ale po czyszczeniu styków na bezpieczniku zaczoł pykać
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-02-28, 16:34   

ale dalej nie chodzi na gazie?? :mur:
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-28, 16:40   

jutro posprawdzam te cewki i napisze co i jak, bo przełancza się normalnie tak jak by gazu nie było gaśnie
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-02-28, 17:00   

a w trakcie jazdy probowales go przelaczyc?zeby sie przelaczyl i probowac jechac...cewki latwo spradwzic dac plus i minus na nia i jak pyknie to spoko ale tez ciekawe czy prad z instalacji lgp do njich nie dochodzi... moj kumpel mila tak w astrze ze sie podzial prad na plusowym kablu co idzie do cewki w butli i puscil nowy kabel od cewki przy parowniku :D
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
lukas4346 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD AAZ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 49
Skąd: okolice Garwolina
Wysłany: 2011-02-28, 17:19   

ja proponuje wymienić filt gazu i spóścić szlam z parownika to prawie nic nie kosztuje a napewno nie zaszkodzi...radziłbym też sprawdzić elektrozawory...można to zrobić dając + bezpośrednio z akumulatora powinno być słychać wtedy takie stuknięcia jak z przekaźnika...ewentualnie zdjąć przewód idący z parownika na wtryski i podpiąć pod wszystkie elektrozawory + z akumulatora powinnien wtedy z przewodu wydobywać się gaz.
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-28, 17:28   

dzięki chłopaki za rady jutro rano będę sie produkował według rad
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-02-28, 19:24   

Respect napisał/a:
ventyl stał w garażu przez jakieś 5 miesięcy
Respect napisał/a:
parownik ma dopiero rok i wcześniej chodził bez problemu
Widocznie podczas tego nieużywanie membrana w środku zrobiła się sztywna, przez co dzieje się tak, jak się dzieje. Wygląda na ponowną reanimację parownika...
_________________
Zielony borowik...
 
 
twety100 
Zapalony Ventkarz



Silnik: AEY
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 406
Skąd: WPU
Wysłany: 2011-02-28, 19:40   

sebastian napisał/a:
membrana w środku zrobiła się sztywna
jeśli poziom płynu chłodzącego był ok to nie ma takiej opcji
Respect napisał/a:
parownik ma dopiero rok
dość świeży wię chyba jeszcze nie czas na regenerację też bym obstawiał elektrozawory. jeśli prąd do nich płynie jak trzeba mogły przyłapać elementy wewnątrz takie metalowe walce blokujące przepływ gazu.
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-01, 13:39   

dzięki panowie za pomoc winny był kabel do zaworu przy parowniku nie wiem jakim sposobem ale był urwany w osłonce, już wszystko gra i buczy , plusy poleciały :]
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 8