Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
POMOZCIE>nie ma mocy ,wolnych obrotow tez brak
Autor Wiadomość
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-22, 14:36   POMOZCIE>nie ma mocy ,wolnych obrotow tez brak

Jak w temacie nie mam mocy.jak chce zapalic go od razu to to gasnie i nie ma wolnych obrotow.musze przekrecic zaplon i czekac chwilke i pozniej tez nie moge ruszyc bo jak chce od razu ruszyc to gasnie jak puszcze sprzeglo wiec tez trzeba chwilke czekac.aparat i kopulka nowa.kable sentech i swieczki nowe.czujnik halla nowy.nowy czujnik temperatury cieczy.nie ma ssania i odcinki i jak juz wspominalem wolnych obotow jak sie go od razu odpali

O co tu jemu chodzi.pomozcie prosze bo zaczynam sie poddawac :( :dostał:
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-02-22, 18:31   

a zapłon wyrególowany???
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-23, 03:15   

tak regulowalem.ale ten zawor po prawej stronie kolektora nie dziala
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-02-23, 09:15   

:hmmm: jaki zawór?
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-23, 12:14   

to podcisnienie co jest po prawej stronie.to jakas recyrkulacja powietrza dolotowego czy jakos tak
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-02-23, 15:14   

to nie będzie nic do tego miało raczej może by mocy nie miał ale żeby nie było wolnych obrotów to raczej nie. ustawiałeś zapłon na lampie??? mi to wskazuje na przestawiony zapłon
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-23, 16:13   

na lampie jak mi ustawili to nie jezdzil i walil w wydech.w tym motorze ponoc sie ustawia na vag
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-24, 05:56   

bledy jakie mam to przeplywka zwarcie do plusa i czujnik temperatury powietrza dolotowego tez zwarcie do plusa albo do masy bo zamianie pinow.adaptacja nie przechodzi.znalazlem przy bezpiecznikach takie ustrojstwo male w czarnej obudowie.wtyczka na trzy kabelki jakby centralka od alarmu z potencjometrem na srubokrecik i dioda czerwona.odlaczylem to.zrobilem testy i zaczal jezdzic i palic go wczesniej.ma wiecej mocy ale to nie to.tylko co z ta przeplywka i tym czujnikiem.styki ktore moglem to poczyscilem wd40 czyli od:
spalania stukowego
czujnik polozenia walu
halla
temperatura cieczy
przeplywka
krokowiec
duza okragla wtyka wiazki co idzie na chlodnicy
co tu jeszcze moze byc?nie mam odcinki i jak chce od razu ruszyc to gasnie jakby odcinalo paliwo wydaje mi sie.jak jest goracy to jak odpalam to wchodzi na okolo 1400 obr. spada okolo 1000 i gasnie jak od razu na ponad tysiac zanim zacznie spadac nie przytrzymam go na obrotach pare sekund.a co do obrotow co ci mowilem.na vag'u ma obroty okolo 2300-2500 a na obrotomierzu 3000-3200 i na niskich tez inaczej.VAG 800-860 a obrotomierz 1000-1100.bardzo mnie ta sytuacja zastanawia .przy zalozonej wtyczce na czujnik HALLA i na zdjetej to samo jak na moje oko

P.S.Chyba zrobilem jakis reset a raczej wykasowanie 000 tylko nie pamietam w jakiej funkcji ale chyba w adaptacji czyli silnik 01 i po prawej stronie okienko po srodku.wazne ze cos jest lepiej
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-02-24, 11:33   

wejdź pod auto i zobacz czy czasem nie masz przewody paliwowe zgniecione albo przełamane i filtr paliwa spróbuj wymienić
ja mam podobny obiaw w swoim ventylu na benz tylko że w 2e
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-24, 13:45   

filtr paliw nowy.a nie ma to zwiazku z filtrem weglowym?co odpowiada za odcinke?
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-02-24, 16:20   

Volfgang31 napisał/a:
a nie ma to zwiazku z filtrem weglowym?

jak dla mnie to raczej nie.
to się zaczeło tak odrazu czy coś grzebałeś i wtedy??
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-24, 16:40   

to sie niue zaczelo.jak go uruchomilem tak bylo.ma inst.lpg ale to wywalalm.bo mam dosc tego juz.moze to tego wina?dlaczego nie ma odcinki i jakby odcinal paliwo jak zapali ze gasnie.dlaczego obrotomierz przeklamuje.skad zwarcie do plusa na przeplywce i czujniku temp.powietrza dolotowego?
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-02-24, 22:17   

to od nowa
robi ci te jaja na gazie i benzynie???
lpg to nie jest zła rzecz ja jeżdżę i nie narzekam i też polecam :D
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-25, 04:18   

ale co mi z tego gazu jak nie moge na nim jezdzic.na razie nie tykam gazu.musi najpierw na benzynce zaczac latac.jest ponoc zle zalozony.podejrzewam ze elektronika gazu jest zle zalozona :mur:

lipa.kolejny blad.Chyba mam klopot

65535 - sterownik uszkodzony - wymienic na nowy sterownik
37-00 - usterka

Zaczynam sie lamac powoli ale zaczal jezdzic choc jeszcze pare konikow szukamy

Nie wiem o co chodzi.z rana znaczy z zimnego silnika ciagle musze czekac bo jakby nie mial ssania ale przepustnica sie uchyla jak zapalam.nie wiem jak na zimnym bo patrzylem na cieplym
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-25, 04:56   

jakie kody albo logi mam wpisac?mozna jakos przywrocic ustawienia ecu fabryczne?wolne obroty sa.przekllamuje obrotomierz tak jak wyzej opisane.brak ssania i odcinki.jest ssanie jak czekam z odpaleniem po wlaczeniu zaplonu
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-02-25, 19:41   

Pisałem już Tobie kiedyś w którymś tam z kolei temacie, żebyś sprawdził układ wydechowy. Czy spaliny bez problemu z rury wylatują? Czy może z ledwością? W miarę zwiększania obrotów, spalin powinno być co raz więcej, które to bez problemu powinny wyjść na zewnątrz. Może katalizator masz przytkany i takie cyrki się dzieją. Z doświadczenia wiem, bo pracowałem niegdyś w warsztacie co tłumikami się zajmował. Nie raz ludzie przyjeżdżali, że auto muli, nie ma mocy, powymieniali połowę rzeczy w środku, a wycięliśmy kata - i okazało się, że zabity na amen był. Po wycięciu problem jak ręką odjął. A co gorsza, to może wypchać i uszczelkę pod głowicą... Także przyjrzyj się też i temu problemowi.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Volfgang31 
Ventofan
1.6 101 KM


Silnik: 1,6 101 KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 103
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-02-26, 07:03   

a fura zaczela jezdzic.kata nie mam juz a borykam sie z dwoma problemami ,a mianowicie wywala dwa bledy
520 - przeplywomierz - zwarcie do masy
523 - czujnik temp.powietrza dolotowego - zwarcie do plusa chyba albo tez do masy

Jeden dzien wywalal blad 65535 - ustrka sterownika 3700 ale dzis po myciu ventki juz nie wywala.zastanawia mnie to dlaczego.jakies dwa dni temu wiekszosc stykow a raczej wtyczek spsikana wd40 i kilka razy zapinan i odpinan a dokladnie polaczenia:
przeplywka
krokowiec
czujnik spalania stukowego
czujnik polozenia walu
czujnik halla
czujnik temp.cieczy
czujnik temp.powietrza dolotowego
przepustnica
elektro zawor pierburg zaworu podcisnienia kolektora ssacego
duzy okragly wtyk wiazki elektrycznej na chlodnicy

moze to wlasnie to pomoglo

P.S.Jak rozebrac wtyczke wiazki silnika ta okragla duza?Dlaczego nie mam ssania i odcinki :mur: :mur: :mur:
_________________
Ventyl 1.6 101 KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 8