Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
kulejacy zimny silnik
Autor Wiadomość
tonski4 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 90 km
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 11
Skąd: zielona gora
Wysłany: 2010-12-21, 09:30   kulejacy zimny silnik

witam panowie mam taki typowy problem z kulejacym silnikiem jak jest zimny... szuklalem na forum ale nic w sumie nie znalazlem... wymienilem kable moze nie na takie z wyzszej polki ale takie srednie i dalej jak odpale to troche kuleje wykrecilem jedna swiece i jest bardzo czarna czy tak powino byc??? myslalem tez o kopolce ale znajomy mi powiedzial ze to napewno nie bo jak sie nagrzeje to jest ok. moze ktos napisze o tych swiecach czy kwalifikuja sie do wymiany? z gory dzieki
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2010-12-21, 09:40   

Co znaczy "kulejący silnik"? Opisz dokładniej problem bo z takim stwierdzeniem raczej nikt Ci nie pomoże.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-12-21, 09:48   

Sama wymiana kabli nie ma sensu...powinno sie to robić razem ze świecami, a skoro sa czarne to kwalifikuja się do wymiany....swieca powinno być koloru kawy z mlekiem ;)

tonski4 napisał/a:
myslalem tez o kopolce ale znajomy mi powiedzial ze to napewno nie bo jak sie nagrzeje to jest ok.

Nie zgodzę się, u mnie też na zimnym motor nie chodził jak powinien...było czuć lekkie szarpanie i przy obrotach, tak tuz przed 2 tys obrotów, motor wpadał w wibracje, i to tylko w krótkim czasie po odpaleniu. Samo czyszczenie palca i kopułki pomogło, nie mówiąc o ich wymianie.
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-12-21, 16:33   

tonski4, poszukaj na forum jak sprawdzić czujniki temperatury płynu i powietrza, bo wyglada że "ssanie" szwankuje
_________________

 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-21, 22:03   

pablomed napisał/a:
tonski4, poszukaj na forum jak sprawdzić czujniki temperatury płynu i powietrza, bo wyglada że "ssanie" szwankuje

w jego silniku to moze byc czujnik temperatury ssania ale zabarwienie swiec na czarno wskazuje ze ma nadmiar paliwa i nie przepala mieszanki wiec czujnik ssania odpada na moje palec i kopolka powinna zalatwic sprawe bez kabli i swiec powinno pomoc
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
tonski4 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 90 km
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 11
Skąd: zielona gora
Wysłany: 2010-12-21, 22:52   

kuleje tzn ze przerywa troche az calym autem trzesie tak "pyrka" ale gdy tylko troche sie nagrzeje to chodzi jak zegareczek
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-12-28, 23:37   

BANDERAS_RR napisał/a:
ma nadmiar paliwa i nie przepala mieszanki wiec czujnik ssania

niezły wniosek , przecież zepsuty czujnik może powodować właśnie przebogacenie mieszanki.
_________________

 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-31, 12:31   

pablomed napisał/a:
BANDERAS_RR napisał/a:
ma nadmiar paliwa i nie przepala mieszanki wiec czujnik ssania

niezły wniosek , przecież zepsuty czujnik może powodować właśnie przebogacenie mieszanki.


wlasnie dlatego pisze ze czujnik odpada poniewaz auto zapala zimne czyli ssanie dziala prawidlowo jesli czujnik ssania walnie to auto zimne chodzi dobrze za to po rozgrzaniu sie zalewa bo dostaje bogata mieszanke wtedy rozgrzany sie trzesie i gasnie na wolnych obrotach przynajmniej ja takie mialem objawy i u mnie padl czujnik temperatury

a u kolegi ssanie dziala i autko ma za bogaty sklad mieszanki o czym swiadczy zabarwienie swiecy wiec wnioskuje ze ma problem z iskra czyli nalezy pomyslec o wymianie palca i kopolki i swiec ale moge sie mylic nie jestem wszystko wiedzacy
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-01-01, 23:28   

może może proponowałem tylko sprawdzić czujnik bo wystarczy omomierz. Zapala ale kuleje na zimnym więc nie pisz że ssanie działa prawidłowo bo tego nie wiadomo, może przebogaca mieszankę za bardzo a może na odwrót
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 8