Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Obroty???
Autor Wiadomość
marcin1987 
Kierowca eLki
[-V-E-N-T-O-]


Silnik: 1.8
Wiek: 38
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 38
Skąd: Starogard Gdański
  Wysłany: 2010-11-30, 16:03   Obroty???

Witam. Posiadam vento 1.8 B/LPG 90 koni i mam taki problem że gdy po wymianie kabli zapłonowych, kopułki i palca obroty silnika nie chcą spaść i trzymają się na poziomie 1100 i wolniej spada z obrotów. Przed wymianą nie było takiego problemu i wszystko było ok. Mam nadzieje ze będzie mi ktoś w stanie pomóc. :(
 
 
maras8448 
Ventofan
NoTuninG


Silnik: 1,8 ABS
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-11-30, 17:05   

Chyba kolega kupił za dobre kable..... albo coś więcej było majstrowane.
_________________
VentootneV
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-11-30, 20:22   

u mnie gdy go rano zapale to musze chwile go potrzymac na gazie bo by zgasl a pozniej juz jest ok i na zimnym ma 1000 obr. a na cieplym ma 1500/ i juz nie spanie. Nie wiem dlaczego tak mi sie zrobilo od wakacji
 
 
marcin1987 
Kierowca eLki
[-V-E-N-T-O-]


Silnik: 1.8
Wiek: 38
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 38
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2010-11-30, 20:49   

Krzysiek9042 napisał/a:
gdy go rano zapale to musze chwile go potrzymac na gazie bo by zgasl a pozniej juz jest ok

Ja też tak mam i nie mam pojęcia od czego to i jak się tego pozbyć
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-11-30, 21:21   

a w ogole wczesniej tak mialem ze jak samod byl zimny to na wolnych obrotach chodzil ok. A gdy sie juz silnik rozgrzal to gasl na wolnych obrotach na skrzyzowaniach bylo masakra. Ale wyjelem wtyczkie od czujnika temp. i sie zrobilo ok wszystko dobrze a gy ja wkladalem z powrotem objawy powracaly no i narazie wstyczka jest zdjeta
 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-11-30, 23:39   

wina raczej leży po stronie czujnika tempreratury ,otuż każdy samochodzik jak jest zimno załącza "ssanie" tak jak to było np w poldkach tyle ze u nas nie ma mechanicznego ssania tylko elektryczne ,załącza się ono gdy jest zimno na zewnątrz oraz gdy silnik jest zimny i po np10min czujnik temp daje sygnał do kommpa że silnik się w jakimś stopniu rozgrzał i obrotu się wyrównują i ssanie się wyłącza ,u was może być tak że ten czujnik mógł się z upływem lat uszkodzić i straciś swoje parametry przez co obroty tak warjują ,lecz jeżeli jest instalacja gazowa to wina może leżeć właśnie po jej stronie ,sam na początku w swoim 1.8 miałem takie problemy na benzynie było ok ale na gazie gasł na skrzyżowaniach oraz jak dojeżdżałem do innego samochodu i zwalniałem
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
marcin1987 
Kierowca eLki
[-V-E-N-T-O-]


Silnik: 1.8
Wiek: 38
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 38
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2010-12-01, 16:24   

Czujnik temperatury jest dobry bo dwa tygodnie temu go wymieniałem. A problem z obrotami zaczął się dopiero jak zmieniłem kable, kopułkę i palec i nie ma różnicy czy chodzi na gazie czy na benzynie
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2010-12-01, 19:50   

marcin1987, a moze przy wymianie przestawiles niechcacy zaplon? nie wykrecales napewno aparatu? nie ruszyl ci sie odrobinkke?
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
marcin1987 
Kierowca eLki
[-V-E-N-T-O-]


Silnik: 1.8
Wiek: 38
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 38
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2010-12-01, 20:48   

Dodam jeszcze że kable przed wymianą były jakieś uniwersalne każdy miał taką samą długość.
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2010-12-02, 21:58   

Sprawdź czy może linka od gazu nie jest napięta. Powinna być luźna.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-09, 18:51   

.f
Ostatnio zmieniony przez Krzysiek9042 2010-12-09, 19:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-09, 18:55   

[quote="lecz jeżeli jest instalacja gazowa to wina może leżeć właśnie po jej stronie ,sam na początku w swoim 1.8 miałem takie problemy na benzynie było ok ale na gazie gasł na skrzyżowaniach oraz jak dojeżdżałem do innego samochodu i zwalniałem[/quote]

i jaka byla przyczyna u Ciebie?? ba ja mialem identycznie ale samo przeszlo a teraz sie powtarza
Ostatnio zmieniony przez Krzysiek9042 2010-12-09, 18:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-09, 18:57   

Wąski 2 napisał/a:
lecz jeżeli jest instalacja gazowa to wina może leżeć właśnie po jej stronie ,sam na początku w swoim 1.8 miałem takie problemy na benzynie było ok ale na gazie gasł na skrzyżowaniach oraz jak dojeżdżałem do innego samochodu i zwalniałem


i jaka byla przyczyna u Ciebie?? ba ja mialem identycznie ale samo przeszlo a teraz sie powtarza
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-17, 08:36   

Może poprostu Ci gdzieś linka gazu przycina. Albo lewe powietrze gdzieś zasysa.
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Ostatnio zmieniony przez pawel39106 2010-12-17, 08:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2010-12-20, 19:34   r&

Można spróbować podłączyć auto pod VAG-a. W moim przypadku pomogło ale aż takich problemów nie miałem z obrotami. Po odpaleniu delikatnie skakały przez ok. 2 minuty ale chyba nawet nie było to widoczne na obrotomierzu. Jednak słyszalne było. Po podłączeniu do laptopa pokazało jakieś dwa błędy. Jeden napewno związany z sondą Lambda. Wykasowanie uleczyło moje autko i zaoszczędziło kasy bo już zaczynałem podejrzewać masę innych rzeczy.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-12-21, 16:39   

marianos, na poczatek dwie rzezy - kontroloa podstawy wtrysku pod katem szczelności oraz próba resetu ECU .
_________________

 
 
marcin1987 
Kierowca eLki
[-V-E-N-T-O-]


Silnik: 1.8
Wiek: 38
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 38
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2010-12-21, 21:07   

U mnie się okazało że była pęknięta uszczelka po przepustnicą ta gruba tylko mam mały problem bo nie mogę nigdzie dostać tej uszczelki a jak jest to oryginał vw za 150 zł
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-21, 22:44   

marcin1987 napisał/a:
U mnie się okazało że była pęknięta uszczelka po przepustnicą ta gruba tylko mam mały problem bo nie mogę nigdzie dostać tej uszczelki a jak jest to oryginał vw za 150 zł

Chodzi Ci o podstawę gaźnika?? Jeśli tak to pewnie w każdym motoryzacyjnym jest w granicach 40zł.
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 9