Silnik: 1.8 Pb +LPG Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 353 Skąd: WG
Wysłany: 2010-06-27, 12:13 Kupie VW BORA
Jak w temacie. Mozecie podrzucic pare ciekawych linkow z Allegro, OTOmoto,mobile.de badz innej strony??? chce cos do 13tyś PLN. Moze byc z zagranicy ale zeby po oplatach wyszedl juz 13tys:)
_________________ SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
Silnik: 1.8 Pb +LPG Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 353 Skąd: WG
Wysłany: 2010-06-27, 13:30
No wlasnie przegladalem mobile.de i autoscout24 i do 10tys da rade jakiegos przyciagnac ale widze ze wy w temacie VW siedzicie:) Bo moj venciarz 1.9D bedzie szedl pod mlotek na allegro:):D
_________________ SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-06-29, 22:57
A ja już się z Bory wyleczyłem....u kumpla w 1.9 TDI (90KM) padło sprzęgło (500zł) dwumas 1100zł do tego kilka gum w zawiasie + robocizna.....i wyszło że jednorazowo u mechanika zostawił 2.400zł....i to przy przebiegu 190 tys km....wiec ja dziękuję.....zostaję przy zrudziałym, benzynowym, zagazowanym, starym vento
Silnik: 1.9 D Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 341 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-06-29, 23:26
spyro napisał/a:
ano niestety, każde autko wymaga wkładania kasy, nowsze auta są droższe i trzeba się niestety do tego się przyzwyczaić.
Dokładnie, a zawsze na wstępie trzeba trochę wyłożyć, chyba ze mamy 100% pewne auto.
Ale nawet w najbardziej zadbanym egzemplarzu może scoś się wysypać.
co do koła dwumasowego to jest teraz w każdym praktycznie nowym samochodzie i nie które przekraczają grubo ponad 5000zł, CO do przebiegu to zależy jak to jeżdził zazwyczaj padają ok 190tyś, a są ludzie co przy 90tyś. Ostatnio koleś był i wymieniał 1 raz po 270tyś, Wszystko co stare to lepsze, oprócz kobiet
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-30, 12:02
Kiedyś inaczej robiono auto, konstrukcja cepa, zero elektroniki, więc mniej sie psuło. teraz wszystko jest oparte w jakis sposób na elektronice.
Chociaż jak podliczę ile rocznie kosztowały mnie naprawy w Vento to za łeb się łapię, także to wcale nie było tanio. Bo niby części tańsze ale ciągle coś mi się działo z tym furakiem, co jest oczywiście normalne kiedy autko ma lat naście i jeździ non-stop służąc jako dupowóz swojego właściciela Chociaż czasem ceny części w autach powalają. Ostatnio jak mi w ASO podali cenę za wymianę hamulcy z przodu to usiadłem... i zacząłem szukać gdzie indziej. niestety ceny były podobne ;(
Vento narazie ma dozywocie u mnie bo wizja pracy wakacyjnej upadla tydzien temu. No a na nowsze auto trzeba coraz wiecej wydawac na czesci zapasowe
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Stary, zapomnij... chyba, że jakiegoś trupa kupisz, to może, ale tyle, ile ja aut widziałem, to same trupy w tych cenach. Na zdjęciach perfekt, ale jak przyszło na żywo oglądać, to szkoda było na to patrzeć nawet... Bory, niestety, ale cenią się i chcąc coś mieć dobrego, trzeba wybulić. Ja za swoją Borę TDI z 99 roku dałem 16 tysięcy i do opłat jeszcze. Też na wstępie trochę włożyłem, ale to wiadomo jak jest, jak nie wymienisz to nie wiesz co masz. także wątpię, żebyś dobre auto kupił w tej cenie...
Paweł J. napisał/a:
u kumpla w 1.9 TDI (90KM) padło sprzęgło (500zł) dwumas 1100zł
w tym silniku akurat nie ma dwumasowego koła zamachowego, jest tylko jednomasowe, na szczęście.
Paweł J. napisał/a:
.i to przy przebiegu 190 tys km....wiec ja dziękuję
Zależy jak kto o diesla dba, bo i z przebiegiem 100 tysięcy możesz zostawić 5000 zł u mechanika.
marny_mk3 napisał/a:
CO do przebiegu to zależy jak to jeżdził zazwyczaj padają ok 190tyś
jeśli tyle pokazuje licznik, bo jeżeli nie brać pod uwagę licznika, to z tych 190 tys jest w rzeczywistości 300 tys albo i więcej.
w tym silniku akurat nie ma dwumasowego koła zamachowego, jest tylko jednomasowe, na szczęście.
Oj zebys sie nie zdzwil Jeszcze w poczatkowych rocznikach montowali jednomas, pozniej juz dwu.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Oj zebys sie nie zdzwil Jeszcze w poczatkowych rocznikach montowali jednomas
dlatego piszę, że ja bynajmniej mam jednomasa. Ale co się zmieniało w tym silniku przez lata? praktycznie nic, Od 98 roku do końca to cały czas ten sam silnik, a rodzai TDI jest od cholery i ciut ciut...
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,6 TDi Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 1730 Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2010-07-01, 16:57
kolegi ojciec siedzi w niemczech i sprowadzil mk4 2002 rok pelen wypas czarny metalik 115 kuca w przeliczeniu na nasze kosztowal go 12 tys pln wiec jak dobrze poszukasz to znajdziesz
_________________ Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum