|
zmiejszenie dawki gazu |
| Author |
Message |
Krzysiek9042
Zapalony Ventkarz Byle do przodu

Silnik: 1.8
|
Posted: zmiejszenie dawki gazu
|
[ !!! ]
|
|
mam takie pytanie
jak mozna zmiejszyc dawkie gazu??
dodam ze gaz byl zakladany w 2001 roku i jest wposazony w ;
Reduktpr RG80;RG92
zawor odcinajacy EV-00
wielozawor
komora szczlna
i aby tyle o nim wiem |
|
|
|
|
piotrek/wawa
Ventofan glizda

Silnik: 1.8 ABS
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
ja tam u siebie wywalilem silniczek krokowy czy cos takiego wstawilem w tym miejscu srube wyregulowalem nie na najnizszej dawce i troche mniej palil....
ale pozniej pojechalem do gaziarza wyregulowal mi gaz jak trzeba na jakis 2 maszynach i pali duuuzo mniej do 100km na butli wiecej robie |
|
|
|
|
Przemek
Vento to ja! Przemek
Silnik: 2.0 16V AZV
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
| [b]Krzysiek9042[/b], jesli masz spalanie na poziomie 10 litrow to nie ma sensu tego zmieniac. bo jesli zmienisz dawke gazu to wcale auto nie bedzie jechało. A regulacje gazu niech zrobi ci gazownik |
|
|
|
|
Krzysiek9042
Zapalony Ventkarz Byle do przodu

Silnik: 1.8
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
dzis sam mu troche zmiejszylem dawkie gazu
bo sroba ktora jest na wezu co idzie do parownika byla na max wykrecona.
wlasnie narazie nie wiem ile mi pali bo mam go dopiero drugi tydzien a licznik w nim jeszcze nie dziala.
ale jak zalalem za 40 zl gazu to zrobilem moze jakis 150 km |
|
|
|
|
twety100
Zapalony Ventkarz

Silnik: AEY
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
| [b]Krzysiek9042[/b], to nie ma tragedji ale jedź do gaziarza lub taki sposób rozgrej silnik daj na 3 tyś obr i wkręcaj śrube aż zacznie schodzić z obrotów potem wykręć o 0.5 obr powinno być ok |
|
|
|
|
Krzysiek9042
Zapalony Ventkarz Byle do przodu

Silnik: 1.8
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
a mam taki jeszcze inny problem otoż gdy silnik jest jeszcze zimny na gazie chodzi ok.
ale gdyt sie rozgrzeje to gasnie na wolnych obrotach.
czego to znowu moze byc przyczyna?? |
|
|
|
|
Krzysiek9042
Zapalony Ventkarz Byle do przodu

Silnik: 1.8
|
Posted: od czego to jest??
|
[ !!! ]
|
|
otoz gdy silnik jest zimny to na gazie chodzi ok.
ale jak silnik jest juz cieply to na biegu jalowym sa male obroty i silnik gasie.
a gdy zdejme wtyczkie z tego czujnika jest ok.
nie gasie na cieplym i obroty ma ok |
|
|
|
|
pablomed
Pan i władca oktanów

Silnik: 2E
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
| a może napiszesz czy masz teraz II generację instalacji z silniczkiem krokowym na węzu czy I-ą ze śrubą |
|
|
|
|
Krzysiek9042
Zapalony Ventkarz Byle do przodu

Silnik: 1.8
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
| hmm nawet nie wiem jaka jest w nim instalacjia. ale na wezu co idzie do parownika mam tylko jedna ssrube |
|
|
|
|
Krzysiek9042
Zapalony Ventkarz Byle do przodu

Silnik: 1.8
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
i na parowniku sa dwie chyba od powietrza i od obrotow
tak mi sie wydaje |
|
|
|
|
pablomed
Pan i władca oktanów

Silnik: 2E
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
| czyli masz teraz instalację I generacji. Zwyczajnie regulacja jest potrzebna - opisów pełno w necie. Wypadałoby jednak przywrócić do działania silniczek krokowy podpinając go pod kompterek LPG i jadąc na regulację do speca od LPG |
|
|
|
|
|
|