Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Stukanie
Autor Wiadomość
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2010-04-02, 21:31   Stukanie

Siema, tuż po założeniu nowych felg zaczęło coś strasznie pukać w kołach , okazało się że śruby były za długie. No dobra więc zeszlifowali mi śruby w tylnych kołach ale znowu caś stuka a najbardziej to słychać przy hamowaniu i skręcaniu, dodam jeszcze że po wymianie felg samochód po puszczeniu kiery zaczął skręcać w lewo i jak chce jechać na wprost to kierownicę muszę trzymać lekko w prawo co sie mogło stać?
_________________
Vento OEM+
 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-04-02, 21:41   

może fele są krzywe źle wyważone jakiś odważnik wypadł
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2010-04-02, 22:11   

A geometria i zbieżność coś pomoże?
_________________
Vento OEM+
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2010-04-02, 23:26   

jak zaczęło robić po zmiane opon to szkoda grzebać w geometri :faja: może to być nawet wina opony
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2010-04-03, 00:54   

Po zmianie opon zaczęły się cyrki. Przed to puszczałem kiere i jechał prosto i kierownica była idealnie prosto . a teraz nie dość że ściąga to muszę trzymać kiere lekko w prawo żebym prosto jecahł.
_________________
Vento OEM+
 
 
naws 
Ventomaniak



Silnik: Połykacz Uno
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 887
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-04-03, 01:28   

sprawdz opony dokładnie. Zamień lewą z prawą i zobacz jak będzie wtedy jechac. Jak bedzie sciagal na przeciwną stronę to będziesz wiedział przynajmniej które kolo masz do roboty (albo felga albo opona)
_________________
Vento by naws :
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5261
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-04-03, 07:17   

A pierścienie centrujące masz dobre ??
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2010-04-03, 08:59   

Dobre są pierścienie. Takie kupiłem jak mi pisałeś. :)
_________________
Vento OEM+
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2010-04-03, 16:06   

To co obstawiacie?
_________________
Vento OEM+
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2010-04-03, 17:12   

moze otwory gdzie wchodzą spilki w felgi moga byc wybite i bedzie pukać
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2010-04-03, 17:38   

skoro miałes za dlugie szpilki to w bebnach mogło balaganu narobic - hamulce masz dobre? nic sie nie zmieniło? może te szpilki jeszcze sa za długie... a ze sciaganiem to tak jak chlopaki pisza - ja tez obstawiam krzywa opone - pobaw sie pozamieniaj prawa lewa tył przod i pomału dojdziesz co jest nie tak - a na poczatek to wyważ fele jak tego nie zrobiles wczesniej ;)
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2010-04-03, 18:22   

Fele wywarzone, ręczny się zrobił słabszy, no i kierownica jest lekko wprawo przekrzywiona jak jade na wprost.
_________________
Vento OEM+
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-04-03, 19:15   

złe ET felgi ...
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2010-04-03, 19:56   

Kurde to co mam teraz z tym fantem zrobić?
_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2010-04-03, 20:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-04-03, 21:17   

z ET nic się nie da zrobić
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2010-04-03, 21:20   

Ale oco dokładnie w tym chodzi? Co jest nie tak w tym ET?
_________________
Vento OEM+
 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-04-03, 21:25   

http://www.forumsamochodo...?t=2434&start=0
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2010-04-03, 21:28   

Czyli coś mi ocoś trze czy jak to z tym jest? Wytłumaczcie tak łopatologicznie :)
_________________
Vento OEM+
 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-04-03, 21:37   

im większe ET to fela jest bardziej schowana w błotnik i nie ociera go. Fela jest bliżej całej piasty im jest mniejsze ET to fela jest wysunięta bardziej na zewnątrz co skutkuje w ocieranie błotnika

edit: może być tak ze koło ociera Ci o amora
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

Ostatnio zmieniony przez Arcaj 2010-04-03, 21:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2010-04-03, 22:30   

Dzięki za pomoc, jutro przyjeżdża wujek mechanik to zobaczymy co mu dolega i zdam relacje co i jak :)
_________________
Vento OEM+
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 13