Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-01-24, 13:58 Wiązka kompletna silnika 2,8 vento lub mk3
tak jak w temacie poszukuje kompletną wiązkę silnika 2,8 do mojej bestii bo po głębszej analizie to jest ona w opłakanym stanie i nie ma co jej łatać bo nie będzie to to samo co powinno być a poza tym to nie będzie to wyglądać zbyt ładnie po złożeniu ,za wszelkie propozycje z góry dziękuje.
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-01-24, 16:13
tak tylko że ja nie potrzebuje samej instalacji do modułu czy aparatu potrzebuje kompletną instalacje ,czyli całe okablowanie elektryczne silnika ,do skrzynki bezpieczników
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-01-24, 17:20
czy od paska będzie pasować to nie wiem możliwe że będzie ale jest jescze pytanie jakie ma wtyczki co idą do bezpieczników i czy nie rużni się taka instalacja od vento czy mk3
czy od paska będzie pasować to nie wiem możliwe że będzie ale jest jescze pytanie jakie ma wtyczki co idą do bezpieczników i czy nie rużni się taka instalacja od vento czy mk3
no napewno w paru szczegułach będzie się różnic
Wąski 2, a ta twoja wiąska jest asz tak zniszczona
przeciesz można ja naprawić i owinąć na nowo wszystkie kable taką szmacianą taśmą jak jest w originale, co prawda będzie troche roboty ale będzie jak nowa, a takiej idealnej używki to cięszko znaleść. Więc albo nowa albo swoją naprawić proponuje
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-01-24, 19:02
co do mojej to koleś co miał ją przedemną to chyba miał zniżkę na taśme izolacyjną nie ma wtyczki która by nie była przecięta i zaizolowana z nowym kabelkiem
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-02-06, 22:03
tak tylko że wiązke z UK trza by i tak przerabiać bo kierownica po drugiej stronie jest i różni się paroma żeczami też ,temat już sprawdzony i nie opłaca się
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-02-06, 22:23
no dokładnie ale nie ma co się poddawać może przydaży się jakaś okazja w pol i będzie dobrze jak nie to zostanie mi tylko reanimacja tej instalacji ,czyli wiele godzin spędzonych z kabelkami wtyczkami i lutownicą
na razie wiązkę zewnętrzną do silnika już masz, czyli połowa sukcesu... jeszcze przydałaby się wewnętrzna do bezpieczników w dobrym stanie i będzie lux.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum