Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Znow wspomaganie kierownicy...
Autor Wiadomość
rem3dy 
Kierowca eLki


Silnik: 1800
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-02-04, 21:43   Znow wspomaganie kierownicy...

...ale byc moze jednak bedzie to inny watek, bo szukajac na forum nie znalalzem zadnego podobnego.

Zatem opis problemu.
Wspomaganie dziala jak nalezy od strony funkcjonalnej tzn w prawo i lewo kreci jak nalezy.
Problem polega na tym, ze wyje. Mechanik sciagnal pasek z pompy i stala sie cisza. Problem dosc meczacy, gdy sie robi pare ladnych kilometrow dosc czestoa wycie rosnie wraz z predkoscia.
Co moze byc przyczyna tego wycia? Jakies lozysko?
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-04, 23:00   

po prostu pąpa wspomagania wyje albo się kączy albo sprubuj narazie wymienić olej :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
rem3dy 
Kierowca eLki


Silnik: 1800
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-02-04, 23:17   

Olej w silniku(chyba ten masz na mysli) byl wymieniany 3 tys km temu. Wspomaganie wylo takze przed wymiana.
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-04, 23:25   

rem3dy napisał/a:
Olej w silniku(chyba ten masz na mysli) byl wymieniany 3 tys km temu.

nie nie w silniku tylko olej wspomagania ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
misiek 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 ABS +LPG
Pomógł: 18 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 620
Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2010-02-05, 20:23   

vezet22 napisał/a:
rem3dy napisał/a:
Olej w silniku(chyba ten masz na mysli) byl wymieniany 3 tys km temu.

nie nie w silniku tylko olej wspomagania ;)

mój ma akurat kolor czerwony :D :D :D też bym obstawiał że kończy się pompa wspomagania...
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-08, 22:13   

kończy się to znaczy kończy się łożysko. Jeśli moc wspomagania jest ok to pompa jest do uratowania o ile ktoś ma czas na to. Porada szczegółowa jest na forum.vwgolf.pl
A co do płynu obstaję że do starych układów wspomagania lepiej jednak lać minerał (zielony Febi). U mnie pompa po wymianie łożyska śmiga 60 tysięcy, w sumie ma 320 i jak talala
_________________

 
 
rem3dy 
Kierowca eLki


Silnik: 1800
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-02-19, 13:00   

pablomed: a problematyczna jest ta wymiana lozyska? Szukalem na forum ale sporo tam postow w ynikach wyszukiwania i sie poddalem po 40stu
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-19, 22:10   

http://www.vwgolf.pl/pora...a-na-bazie-mk3/

a w tym ruskiem temacie dopatrzysz się rozmiarów łożyska i simeringu, sam, tego nie robiłem
http://volkswagen.msk.ru/...steering_g3_gur
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2010-02-19, 22:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
markus 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 176
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2011-09-02, 17:46   

Może ktoś w miarę prosto opisać jak naciągnąć pasek od wspomagania?
_________________
Vento '96 1.9 TDi
 
 
Brutal 
Zapalony Ventkarz
Driver



Silnik: 1yz ?
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Gliwice / Raamsdonksveer NL
Wysłany: 2011-09-02, 21:32   

Normalnie urządeniem naciągasz pasek zeby nie byl za łuzny i za mocno walniet wez w urzadzenie klepij troche mlotem i sie napnie i potem sprawdz czy troche sie ugina jak co nacisniesz.
 
 
markus 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 176
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2011-09-02, 22:12   

zajrzałem pod samochód i na pompie jest śruba pod klucz 21, nie powinno się jej trochę poluzować? Niby jest tam jakaś regulacja, ale z tego co widziałem, to już nie bardzo jest możliwość naciągnięcia. Wydaje mi się że pasek trzeba będzie zmienić na nowy, bo ten już się za bardzo wyciągnął.
_________________
Vento '96 1.9 TDi
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-09-04, 00:00   

luzujesz nakrętki na dole chyba 15 lub 13 po jednej i drugiej stroniepompy, pod ta od strony koła jest duża nakrętka z zębatka do naciągania, ale jeszcze trzeba poluzować śrubę stanowiącą oś na której przechyla się pompa, ponad nią na klucz 16
_________________

 
 
markus 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 176
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2011-09-04, 08:31   

Dzięki za info zajmę się dziś tym naciągiem :) :piwo:
_________________
Vento '96 1.9 TDi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 8