Czapy zdejmowac nie trzeba. Trzeba tylko zdjac pokrywe zaworow i zdemontowac walek rozrzadu -->pasek rozrzadu. No i miec specjalny przyrzad do wyjmowania i wkladania popychaczy albo samemu zmajstrowac.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-01-15, 22:58
konkretnie to popychacze wyjmuje się palacami. Trzeba mieć przyrząd do naciskania sprężyn zaworowych i wyjmowania starych uszczelniaczy bo bardzo mocno siedzą. Nowe wbić dobraną rurką. W cylindry wsadzić sznurek i podnosić tłoki po kolei kręcąc wałem żeby zawory nie spadły po wyjęciu zamków. Oto mój zestawik (szczypce są oryginalne)
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2010-01-15, 23:00, w całości zmieniany 1 raz
Dużo bierze Ci tego oleju?? Kiedys miałem Passata z silnikiem 1,8 RP i brał mi około 1,5l;2l/1000km i dymił na niebiesko.. Okazało się ze to były pierścienie oraz uszczelniacze..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum