Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Naprawa regeneracja parownika. Zimą falują obroty.
Autor Wiadomość
RysiekSiedlce 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 GT
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 22
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2010-01-02, 09:26   Naprawa regeneracja parownika. Zimą falują obroty.

Temat napewno był już poruszany ale chęci pomocy i satysfakcji naprawy poruszam go jeszcze raz.

Jeżeli macie problem z gazem i przydała by sie wymiana parownika lub jego regeneracja zastanówcie się najpierw czy jesteście w stanie zarobić 180zł w dwie godziny. Jeżeli nie to może warto zastanowić się nad naprawą samemu.

CENA U GAZIARZA W MIEŚCIE SIEDLCE


*Nowy parownik z wymianą - 250zł (2 lata gwarancji)

*Regeneracja starego - 230zł (1 rok gwarancji)

*Zestaw orginalny naprawczy - 50zł (2 godz. pracy) - tylko orginalny z papierami i wytłoczonym napisem na mębranie to daje pewność jakości.

Kolejność wykonywania prac.
1. pracujemy na świerzym powietrzu i otwartej przestrzeni (tak by gaz nie mógł sie gromadzić w razie czego w pomieszczeniu)

2. Na zapalonym silniku i pracy na gazie zdejmujemy kable z ceki przy butli i czekamy aż auto zgaśnie wypalając resztki gazu.

3. Zakręcamy zawór gazu przy butli i wyjmujemy akumulator (tak by w samochodzi nie było napięcia bo mogło by spowodowac to jakieś zaiskrzenie)

4.Odkręcamy od parownika przewody gumowe i przewód gazowy. Wyjmujemy parownik.

5.Rozkręcamy parownik (klucze ampolowe i duża gwiazdka-jak w żelazku), czyścimy bęzyną ekstrakcyjną, wymieniamy mębrany (w zestawie orginalny wszystkie opisy i rysunki ;) ), skręcamy do kupy.

6. Wkładamy w auto, podłączmy węże gumowe i od gazu, zakładamy kable od cewek, wkładamy akumulator i odkręcamy gaz.

7. Odpalamy auto i dajemy mu popracowac kilka minut tak by wsszystko mogło się unormować.

AUTO PRACUJE BEZ ZAŻUTU
JEŻDŻĘ od miesiąca przy temperaturze -15 nawet na zimnym silniku pracuje równo i bez zarzutów. Jak nie pali na bęzynie to na gazie spokojnie także mamy pewność i spokój.


Jak macie pytania co do samej wymiany mębran w parowniku to jest to banalne i intuicyjne (rozkrecasz i już wszystko wiesz) dokładnie opisane wraz ze zdjęciami jest to na stronie.

http://www.arbiter.pl/galeria/lovato-regeneracja

POLECAM GORĄCO
 
 
RysiekSiedlce 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 GT
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 22
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2010-01-02, 09:33   

dla sprostowania
JA MAM INSTALACJĘ

LOVTEC = LOVATO

innych nie rozbierałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 8