mi tez cos sie wydaje ze ona nie jest drozna do konca - tak czy owak teraz zaczne od płukania - napewno nie zaszkodzi - jak juz to nie pomoze to trzeba bedzie rozbierac deche i chyba cała bo ta tajemnicza klapka nie wiadomo gdzie jest - szukam jej na schematach i na zadnym znalezc nie moge i wydaje mi sie ze to nie jest klapka tyko jakis zaworek bo jak inaczej ten termotronic by działał.... - dobrze ze mrozy ustąpiły bo poodmrażał bym sie jeszcze troche...
Mozna przeplukac ja jakims srodkiem do udrazniania,tylko uwazaj bo to mozna plukac tylko i wylacznie nagrzewnice a nie mozna wlac tego do calego ukladu bo narobisz sobie bigosu
u ojca ostanio tez ogzrewanie wysiadlo i tez myslalem ze nagrzewnica siadla bo plyn przechodzil przez nagrzewnice a ciepla ni Cho***y nie bylo, okazalo sie ze termostat nie puszczal calego obiegu a na dodatek przeplukali nagrzewnice i teraz grzeje jeszcze lepiej niz u mnie na thermotroniku ;/ U mnie znow jak ustawie na 30 st to jest parowa ze wytrzymac sie nie da a jak ustawie np na 26,28 to juz ostro spada ogrzewanie ;/ nie wiedziec czemu ;/
Ja u siebie nie moge znalezc optymalnej temperatury.
Jak dam jedynke i full i na nogi to szyby paruja, jak dam na szyby to mi nogi marzna. Jak dam na 2 i full to jest mi za goraco.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
tak jest i już. Ustawisz na 30 st. to grzeje nie 30 tylko max ile wyciśnie. Później zmieniasz na 26 to Ci się wydaje, że jest zimno.
to nie ejst do konca tak ze mi se wydaje ze ejst zimno, bo jak sie samochod tylko rozgrzeje troszke (niedlug czas) to nawet przy 26-28 jesct cieplo a jak jade dalej i po jakims czasie nawet jakbym nie ruszal pokretla to na tym samym nastawieni9u zaczyna leciec chlodne powietrze
Hej,
Tez mialem jak wiece problemy z cieplem w aucie i korzystajac z rady w tym watku podjechalem pod gorke i odpowietrzylem uklad. Teraz jest cieplo . Wielkie dzieki )).
Skoro jest tu czasem mowa takze o termostatach, to powiedzcie jaka powinna byc normalna temp na wskazniku? Wczoraj smiglem 90km i nie rosnie powyzej 70stopni. Na chwile przeslonilem chlodnice kartonem i wzrosla do 80. Do 90 wzrasta jak stoje w miejscu i daje na 2000 obroty.Silnik benzynka 1,8
Siemka,ja wczoraj jechalem droga szybkiego ruchu i ponad 100km to mi wskaznik pokazywal 85stopni,a jak stoje to mam caly czas 90 z tym ze termostat zmienialem rok temu bo maialem max 70 non stop
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-12-27, 18:38
krzys1989, 5 stopni to się nie przejmuj, u mnie mniej więcej to samo. Jak zacznie spadać przy szybkiej jeździe poniżej 75 to trzeba myśleć nad termostatem
Panowie jest juz wreszcie SAUNA u mnie w aucie
Jednak winna była nagrzewnica - choć nic na to nie wskazywało to była tam kupa syfu - wypłukałem dwa razy jakimś środkiem do tego stworzonym pozniej gorącą woda pod cisnieniem z myjki kilka razy - nowy płyn i żar sie leje teraz z kratek
teraz tylko sie modlic zeby nic tam sie nie rozszczelniło
to znaczy to dziwna sprawa - bo nie mam gdzie wiec pojechałem do ego mirexu - gdzie super warsztat i warunki sa ale z mechanikami gorzej
wiec byłem tam ale praktycznie sam wszystko zrobiłem wg swego pomysłu ale podliczyli mnie na koniec 130 zł (nowy płyn + środek do płukania + usługa ) ale to nic w porównaniu do tego ciepełka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum