Silnik: PAROWY Pomógł: 10 razy Wiek: 49 Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 733 Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-11-05, 16:01
Paweł J. napisał/a:
a czemu przestawiałeś zapłon
bo tak ma byc ustawiony 6 stopni a co do dzwonienia to kat swoja droga tez dzwoni ale to jest takie jak by spalanie detonacyjne jakby pirscienie dzwoniły ale na 98 tego nie ma
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-11-14, 23:16
Ten tylny spornik to jakby wzmocnienie...ta blacha chyba nigdy nie przegnije....kedyś jak miałem niski zawias to wytarłem ją do gołej blachy i nawet nie pokryła się korozją....z resztą w tamtym roku jak do mnie Respect jechał to ją urwał i lata do dziś bez niej....
A tu foty z parkingowego wywalania osłony.....mam nadzieję ze to o tą osłonę chodzi
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-11-14, 23:30, w całości zmieniany 1 raz
DO CZEGO TO JEST CZY TO JEST POTRZEBNE TA BLACHA BO DZIS NIĄ LEKKO ZAWADZILEM NA POLNEJ DRODZE I SIE LEKKO UGIEŁA CZY MOZNA TO WYMONTOWAC
silverek, - chodzi ci o to
to jest właśnie takie wzmocnieni, osłona wydechu to skrzywić to raczej nie da rady gruba blacha do tego tłoczona solidna robota ... a czy aż tak przeszkadza aby ja demontować praktycznie przylega do podłogi wiec nie ma sensu jej demontować choć większego wpływu na nic nie ma
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2009-11-14, 23:29, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-11-15, 15:13
Krzeszak uwierz mi, że można ją wygiąć..... ja tak miałem. Wystarczy przejechać się po nieutwardzonej drodze która przed chwilą była traktowana wyrówniarką..... Wyskoczył dość duży kamień, przeturlał się pod podwoziem i wgiął mi to do góry, przez co rura tłumika waliła w to wzmocnienie.....
Ale gdybym tego nie miał to już by pewnie był tłumik urwany
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-11-15, 16:40
Taką drogą zawoziłem żonę do pracy.... droga gminna nieutwardzona.... co jakiś czas posypywana żwirem i traktowana wyrówniarką. Ogólnie wyrówniarka robiła więcej szkody niż pożytku....
Dobra koniec OT.
Silnik: PAROWY Pomógł: 10 razy Wiek: 49 Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 733 Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-12-21, 21:39
koledzy mam pytanie czy ktos moze probowal podlaczyc swiatła ze podczas zmiany na drogowe świecą sie tez mijania zawsze lepszy efekt świateł mocniejsze widac blisko i daleko wygląda to jakby były halogeny
Próbowałem przytrzymujać przełącznik nie do calkowitego przełączenia
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-25, 20:11
silverek napisał/a:
koledzy mam pytanie czy ktos moze probowal podlaczyc swiatła ze podczas zmiany na drogowe świecą sie tez mijania zawsze lepszy efekt świateł mocniejsze widac blisko i daleko wygląda to jakby były halogeny
swieca sie swieca - efekt moze i tak ale pomysl o mobilach z naprzeciwka w razie czego? - ja osobiscie bym chu(&*&^
i nie wiem czy długo ci pociagna żarówki na takim czymś - ja potracilem swiatla w maszynie i jechałem tak z godzine pewnie - bo tylko tak sie cos swieciło - i zarówki nie wytrzmały
_________________ VENTOCAFE daje rade...
Ostatnio zmieniony przez zlotykamil 2009-12-26, 11:40, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: PAROWY Pomógł: 10 razy Wiek: 49 Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 733 Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-12-30, 09:21
zlotykamil napisał/a:
ale pomysl o mobilach z naprzeciwka w razie czego
no tak ale to byś robił zmiane swiatel jak do tej pory mi dokladnie chodzi zeby na swiatlach drogowych swiecily sie jednoczesnie mijania a na jakbyś zmienił na mijania to tylko same mijania by sie swieciły
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-12-30, 09:44
Paweł J. napisał/a:
i lata do dziś bez niej....
hehe ja 10 lat bez tego jeździłem bo sto lat temu mają glebę przez parę miechów urwałem to na pierwszej leśnej drodze jak pamiętam Nigdy więcej tego nie przyspawałem z powrotem, zresztą leży to w piwnicy jeszcze
ja bym Kolego połączył to przy samej lampie obydwa włókna. od świateł drogowych podłączył kabelek do mijania tylko wtedy w to połączenie trzeba by wstawić diodę półprzewodnikową żeby na krótkich się długie nie świeciły
Silnik: PAROWY Pomógł: 10 razy Wiek: 49 Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 733 Skąd: POLSKA
Wysłany: 2010-01-02, 09:00
tzn chodzi mi o coś innego jak włączsz dlugie to zeby mijania nie gasły to chyba trzeba bedzie cos zmostkować najlepiej jak mowisz przy kloszu i dioda to chyba nie potrzebna by byla
dioda potrzebna bo bez diody jak zmienisz na krótkie to i długie będą dalej świecić. a diodę wstawiasz tak żeby podawała tylko prąd w stronę krótkich. czyli po zmianie na krótkie długie już nie będą świeciły
diode możesz kupić w jakimś sklepie elektronicznym. nazwa to dioda półprzewodnikowa. a co do wartości diody to podłącz to na krótko teraz te światła i wtedy zmierz amperomierzem i wtedy będziesz wiedział ile to amper ma mieć dioda. najlepiej weź trochę większa od wyniku.
a tak wygląda dioda. tylko ta jest akurat 6 Amperowa
Ostatnio zmieniony przez miki9a 2010-01-02, 09:29, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum