Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
wymiana parownika
Autor Wiadomość
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-09-27, 18:11   

ja na klapce mam wszystkie 3 rozmiary ;) i róznica w jezdzie to raczej na + sie zmieniła - troszke twardziej i w koleinach trzeba mocniej trzymac kiere ale pewniej przy wiekszej predkosci i w zakrętach o niebo lepiej :D i brak tarcz z tyłu myśle ze nie jest przeszkoda do 15 - bo chyba tylko tym sie rózni zawieszenie gti
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-27, 18:45   

No ja też mam na klapce dopuszczalne koła...czyli 175/70 R13 185/60 R14 i 195/50 R15.....wszystkie te koła to jedno i to samo jesli chodzi o średnicę....różnice są znikome w średnicy...kwestia 2-3mm.

zlotykamil napisał/a:
ja na klapce mam wszystkie 3 rozmiary ;)

Tak jak i u mnie:


Jeśli chodzi o GTI to takowe oznaczenie było tylko w golfie....w vento było tylko GT. W wersji GT występował takze silniczek 1.8 90KM...jeśli dobrze pamiętam to tak ma Piotr Nowok

A co do spalania 8 litrów LPG na setkę....hmmm...no to przy jakich warunkach ??
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-09-27, 19:08   

wlasnie Paweł J., apropo klapki i madrych rzeczy tam napsanych :D jak masz napompowane swoje koła? bo chyba 2.8 to troche za dużo?
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-27, 19:13   

zlotykamil napisał/a:
jak masz napompowane swoje koła?


Miałem coś ok 2.2-2.3....z tyłu było ok....ale z przodu minimalnie się uginało....dopompowałem trochę i myslę że jest coś ok 2.5...dokładnie nie wiem ile mam bo nie sprawdzałem miernikiem...jutro postaram się to sprawdzic.

Co mnie zdziwiło....2.0 w 185/60R14 w zupełności stykało.....w 195/50R15 jest stanowczo za mało.
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-09-27, 22:27   

Cytat:
Co mnie zdziwiło....2.0 w 185/60R14 w zupełności stykało.....w 195/50R15 jest stanowczo za mało.
_________________


im miejsza opona tym wieksze cisnienie - to normalne niby
ja mam podobnie 2.3 przód i 2.5 tył chyba te 2.8 to przesada lekka nawet przy zaladowanym aucie ;)
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 8