Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Gasnie na zimnym silniku na paliwie
Autor Wiadomość
siara45 
Autostopowicz


Silnik: 1800
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 3
Skąd: Nisko-podkarpacie
Wysłany: 2010-07-01, 19:49   Gasnie na zimnym silniku na paliwie

Witam
Mam Venciaka z gazem i zapalajac go na paliwie gasnie mi na zimnym silniku zeby nie zgasl jestem zmuszony czekac po odpaleniu ok.10 min zanim rusze. na gazie jest ok co moze byc przyczyna ?
Ostatnio zmieniony przez siara45 2010-07-01, 20:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-07-01, 19:55   

Tak jakby parownik do regeneracji.

Sprawdź takze filtr gazu i poziom płynu chłodzącego.
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2010-07-02, 08:24   

Paweł... Jemu chyba chodzi o problem z PB a nie z gazem ;)
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2010-07-02, 09:40   

siara45 napisał/a:
zapalajac go na paliwie gasnie mi na zimnym silniku


no mi się też tak wydaje
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-07-02, 13:50   

Sorki...mój błąd.

Skoro na PB kuleje na starcie to może pompa za słabe ciśnienie daje :mysli:
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-07-04, 01:46   

Raczej ssanko nie działa jak trzeba , jak tam czujnik temp ? , możesz resa kompa zrobić , Jeśli nie pomoże masz po prawej stronie Monowtrysku taką płaska kostkę do której przychodzi kabel 4-5 żyłowy kostka jest na 4 śrubkach typu torx luzujesz wszystkie , i ruszajac kostką w tył lub w przód regulujesz obroty ,Jedna osoba odpala druga szuka odpowiedniego położenia
_________________
Das is das ...
 
 
siara45 
Autostopowicz


Silnik: 1800
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 3
Skąd: Nisko-podkarpacie
Wysłany: 2010-07-04, 11:01   

czujnik temperatury jest ok,moze opisze od czego zaczelo sie wszystko psuc,mam auto juz ponad rok po zakupie po ok tygodniu zaczely spadac obroty no i jazda 30km/h byla max czym osiagal oddany mechanikowi -okazalo sie ze poszedl wał i uszczelka za naprawe 700 zl ale cos niegralo skakala temperatura oddany drugiemu mechanikowi stwierdzil ze olej zalewa wszystko uszczelka poszla hmm no ok wymienil uszczelke 250 zl i termostat odrazu przy okazji podmienil mi nowy pasek na zajechany o czym dowiedzialem sie u nastepnego mechanika co stwierdzil naprawa 1500 zl uszczelka do wymiany zaden z poprzednich mechanikow nie zrobil szlifow,teraz wykonano wymiane paska ,kopulke jakis modul juz niepamietam jestem laikiem wiec musicie wybaczyc,odebrane auto jezdzi ok nie powiem poza ta wada ze na zimny silniku na benzynie gasnie jak sie rozgrzeje jest juz ok,mechanik powiedzial ze nie wie co to moze byc przynajmniej szczery i nie wiem czy probowac dalej naprawiac bo juz kasy tyle poszlo ze glowa boli, i nie wiem co robic czy go naprawiac czy sie pozbyc znajomy mechanik zaproponowal mi ze moze sie zamienic za opla vectre 2.0 1999r gaz+paliwo sprowadzany z belgii moje vento to rocznik 1992 za vento moze mi dac 4 tys jak powiedzial a doplate rozbije mi na raty i nie wiem co o tym sadzic naprawiac czy wymieniac a jesli wymieniac to ile pali taka vectra ?dziekuje za porade
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-07-04, 12:05   

siara45, skoro jaki piszesz jesteś laikiem to pozostaje szukać kolejnego mechanika . Za kasę która już wydałeś można wymienić cały silnik z osprzętem. Trzeba sięupewnić czy sam silnik jest ok, tzn posprawdzać ustawienie rozrządu i zapłonu przede wszystkim. A jeśli to będzie ok to pozostaje coś z układem paliwowym, albo z wtryskiem, który w całości można dostać za niewiele powyżej stówki. Ciężko coś doradzić mi więcej. Twoje auto ma najczęściej montowany w Venoto i Golfach III silnik 1.8, z ktorym zwykle radzą sobie zupełnie przeciętni mechanicy.
We własnym zakresie proponuję upowenij się co do stanu kabli zapłonowych i świec. oraz jeśli masz omomierz, to pomierz czujnik (zdejm wtyczkę i mierz opoór między stykami 1 i 3 czujnika, normy na każdym forum są
_________________

 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2010-07-05, 00:31   

siara45, poczekaj jak zapalisz na benz na zimnym to zapali i gaśnie.jezali zapalasz na gazie to spoko a jak silnik jest ciepły i zapalisz na benz to chodzi???
_________________

 
 
siara45 
Autostopowicz


Silnik: 1800
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 3
Skąd: Nisko-podkarpacie
Wysłany: 2010-07-05, 13:10   

Jak zapale na benzynie i nie ruszam to jest ok, jak rusze przejade z 2 czasem 10m gasnie,ja teraz odpalam na benzynie czekam 10minut i jade to jest ok ale dla bezpieczenstwa przelanczam na gaz bo nie daj boze przy wyprzedzaniu mi zgasnie ,natomiast jesli silnik jest nagrzany odpale na paliwie mozna spokojnie jechac nic sie nie dzieje tylko jesli mam zimny silnik na paliwie mam problemy.
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-07-05, 23:50   

siara45, jak najbardziej pasuje na czujnik temperatury płynu albo powietrza ktory jest we wtrsyku (kable ma od tej wtyczki co od wtryskiwacza).Oba czujniki normy mają te same do sprawdzenia omomierzem. (na zimnym koło 2-3 komy, na gorącym koło 250 omów)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 10