Silnik: 1.8 KAT
Wiek: 41 Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 5 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-28, 23:48 Problemy ze wspomagaiem i nie tylko
Heja wszystkim... od kilku dobrych dni błądzę po sieci i szukam odpowiedzi na kilka pytań i nic! a wiec zacznę może od początku.. jestem szczęśliwym posiadaczem Vento.. 93 rocznik 1.8 z gazem.. od roku jesteśmy razem od roku więcej u mechaników stoi niż jeździ.. no ale jak się ma to się pcha ;/ i tak mam kilka pytań apropos tego pięknego autka... co jest nie tak że podczas jazdy gdy skręcę koła prawie na maksa auto gaśnie to samo mam jak stoję.. spada z obrotów i umiera czy to może być wina pompy? kierownica za lekko nie chodzi i piszczy czasem na skręcie. Patrzyłem czy to nie poduszki pod silnikiem (tak mi eksperci kazali) i to chyba nie to nie rzuca silnikiem na boki zastanawiam się nad nową pompą, bo już sam nie wiem co może być przyczyną...ktoś miał podobny problem z autkiem...? ahas może ma ktoś części do takiego wozu... chętnie parę odkupię a mianowicie cały panel regulacji nawiewów, silniczki + mechanizm do szyb tył i przód ( niby full elektryka a nie ma mechanizmów - taki okaz kupiłem) z góry dzięki za odpowiedzi pozdro dla wszystkich...
Silnik: 1.8 KAT
Wiek: 41 Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 5 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-29, 00:34
poziomu nie sprawdzałem o pasku wiem że może być przyczyną "piszczenia" ale zastanawiające jest to, że spada z obrotów na skręconych kołach i żaden z mechaników nie mógł powiedzieć dlaczego... jedyne co wiem to fakt że jakieś duże obciążenie pompa robi.. ale dlaczego to mi nie powiedzieli takie mechaniki, wiec postanowiłem sam coś spróbować skoro z Kawasaki sobie jakoś radzę to może Ventek nie będzie ciężki do opanowania hehe pozdrawiam i dzięki za sugestie
Silnik: 1.9 tdi Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 125 Skąd: żagań
Wysłany: 2009-12-29, 01:00
u kuzyna w audi też tak jest że jak skręci w prawo kólka to mu gaśnie, a wspomagania nie ma.
ja mam diesla i nie miałem takiego przypadku i nie mam pojecia co to może być.
popytam jutro. jak coś sie dowiem to napiszę, ale dopiero wieczorem.
pzdr.
Silnik: 2.0 2E 116km Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 141 Skąd: Mrozy
Wysłany: 2009-12-29, 17:00
u mnie tez przy skrecaniu obojetnie, w która strone lekko opada z obrotów np. z 900 na 800 ale nie gasnie...a łozyska w pompie patrzyłes? zdejmnij pasek i złap za koło pasowe zobacz czy nie ma luzów...
Poprostu pompa się zaciera i bedziesz miał takie objawy. W pompie są też dwa zaworki kt ore odpowiadają za ciśnienie i moze przy max skręcie nie puszczaja tak jak powinny i mulą silnik
Silnik: 1.8 KAT
Wiek: 41 Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 5 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-29, 21:35
Wielkie dzięki jutro zabiorę się za sprzęcika sprawdzę wszystko o czym powiedzieliście może coś trafione będzie dzięki wszystkim za pomoc hehe a tak z innej beczki żeby było mało to Ventek dziś pokazał pazurki panel sterowania nawiewem do wymiany, czujnik temperatury i Bóg wie co jeszcze wyjdzie rok wozik mam a przejechało niecałe 2 tysiące kilometrów reszta u mechaników teraz sam mam zamiar się za niego zabrać a pojęcie o mechanice samochodowej .... godne pożałowania Tak jest jak się autko z okazji od znajomego z polecenia kupuje a że ładne to się człowiek pochytrzył i teraz dokładam hmmm za cel postawiłem zrobić i jeździć się rozpisałem pozdro for all
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum