Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-23, 12:20
Jakie klocki
Autor Wiadomość
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
  Wysłany: 2006-04-22, 20:11   Jakie klocki

Szykuje mi sie wymiana klocków i nie wiem jakie kupić. Co możecie doradzić, jaką firmę, czy firma ma wogóle znaczenie ?? myślałem nad kupnem na allegro, zawsze trochę taniej, co o tym sądzicie ??
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-04-23, 02:40   

ja kupowalem w zeslzym tygodniu... dobre sa np ATE TEXTAR oraz te z wyzszje polki FERRODO... ja kupilem Textary w intercarsie bo byla promocna ze 150 na 106 zl ;)
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-23, 11:59   

Dobre klocki to ATE, pierwszego montażu w nowych VW
Z tanich i dobrych polecam DELPHI, przejeździłęm już parę kompletó i nie narzekam, aktualnie mam ATE bo trafiły mi się w dobrej cenie...

http://www.allegro.pl/ite..._golf_seat.html

Tylko zobacz u sibie czy masz symetryczne czy asymetryczne klcki
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2006-04-23, 12:45   

dzięki, kupie chyba te klocki z ukcji którą podał spyro :)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-04-23, 18:50   

bo jak zalozysz jakies tansze typu no name (jak ja to zrobilem :? ) to badz przygotowany na to, ze do konca zycia beda popiskiwac....
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-23, 19:29   

im wyzsza klasa klocka tym jest on miekciejszy a co za tym idzie sa lepsze hamulce i jezeli zaczniemy ostro z nich korzystac to na miekkich klockach nie bedziemy przypadku ze przejedziemy skrzyzowanie na wcisnietym hamulcu,tak wiec jak ktos chce od czasu do czasu poszalec to polecam ferrodo,ale uzywalem ostatnio miekkich zielonych lukasow fakt em jest ze wytrzymaly tylko 12 tys km ale hample byly na zawolanie
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-23, 22:56   

A tak wogóle to ile max robicie na klockach bo ja nie jestem w stanie zrobić więcej jak 10-13 tys km. Mój max to było właśnie koło 13 tys km, zawsze około 10 tys i koniec klocków. Staram się ostatnimi czasy jeździć spokojnie, wymieniałem już wszytsko co się dało w hamulcach i nadal mój max to 13 tys km...

A mój najgorszy rekord to niecałe 3 tys km, kiedy założyłem jakieś polskie gów... za 30 zł :-)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-04-23, 23:39   

powiem tak: przed wymiana klackow teraz to na tych na ktorych przyjechal z niemiec przejechalem 14 tys-i jeszcze troche by wytrzymaly, ale przy okazji wymiany drozkow wachacza mecahnik wymienil i klacki-ciekawe ile przejechaly jeszcze po niemieckich drogach...
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-25, 01:28   

no roznie z tym bywa 8 tys i padly lukasy a innym razem 20tys zrobilem na jakis twardych,najmniej wytrzymaly mi jak padl mi regulator cisnienia hamowania na tylnia os w tranzycie wtedy nowe klocki padly po 5 tys bo sam przod hamowal
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
zygiad 
Autostopowicz
1.9 TD


Wiek: 43
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 13
Skąd: Krosno
Wysłany: 2006-05-11, 23:12   

NO cześć a ja dziś właśnie wymieniłem klocki i mam mały problem, mam gorsze chamulce jak wcześniej :( . Chamólec jest miękki, i coś czuje że bez odpowietrzania się nie obejdzie :( . NO chyba żę pojeżdże chwile na nich i się coś zmieni. Jak sądzicie ??
_________________
Wentylek 1.9 TD 75KM 94'
 
 
Stopa 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 270
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2006-05-11, 23:23   

Nowe klocki na starych tarczach muszą się dotrzeć, wiec nie przejmuj się gorszą efektywnością, kilkaset km. i jest OK
 
 
zygiad 
Autostopowicz
1.9 TD


Wiek: 43
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 13
Skąd: Krosno
Wysłany: 2006-05-11, 23:39   

OK. Dzięki. Nie martwił bym się tym jak bym niemiał, wyjazdu na weekend. Ale OK pojeżdże troche i zobacze co będzie dalej.
_________________
Wentylek 1.9 TD 75KM 94'
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-05-11, 23:53   

Popieram Stope, muszą się dotrzeć do tarcz i będzie OK. Ja jak ostatnio wyjechałem po wymianie klocków to prawie wogóle nie hamował przez 2 dnia teraz wszystko jest OK.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-05-12, 12:09   

klocki musisz dotrzec tylko zebys nie kombinowal rozpedzajac autko do granic mozliwosci i chamowal do oporu nowych klockow nie mozesz przegrzac bo pozniej albo sie zeszkla albo beda sie sypac jak popiol
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-05-12, 13:17   

ja po wymianie prawie przed krzyzowka nie wychamowalem-ale teraz jest spoko, wiec spokojnie-ulorza sie :)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-05-12, 13:39   

jak ostatnio do peugeota zalorzylem nowe tarcze i klocki to dopiero po 100km sie ulorzylo ze laczki sie ciagna a tak musialem ostroznie jezdzic bo hamulec byl nie pewny teraz juz mam 2 tys km przejechane i hamuja doskonale
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2012-02-24, 00:17   

jakie klocki idą do wento 1.9 TDi z tarczami wentylowanymi? ,chodzi mi o gróbość
i jeszcze może opinie czy taki zestaw będzie dobry ?
http://moto.allegro.pl/ta...2120537819.html

http://moto.allegro.pl/kl...2084763147.html
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
Danielos 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 80
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2012-02-24, 08:29   

a tarcze jakie polecacie? tylko nie trw...
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2012-02-26, 23:27   

Danielos napisał/a:
tylko nie trw...
czemu nie trw? to podobno jedna z lepszych firm w tej branży...
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-28, 06:38   

klocki 15mm, tarcze TRW, jurid brembo ja mam polską mikodę i klocki tomexy na moje prędkości i styl. jazdy wystarcza najważniejsze żeby tarcze wymieniać razem z klockami i to najlepiej jak są tej samej firmy, warto sprawdzić przy wymianie osłony przeciw pyłowe prowadnic i tłoczków, jeśli klocki w zacisku zużywały się nie równomiernie to warto przesmarować pastą prowadnice albo je wymienić
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2012-02-28, 17:33   

dzięki, a jakiej pasty użyć do przesmarowania prowadnic, bo jak będę mieniał tarcze i klocki to muszę więcej uwagi poświęcić prawemu zaciskowi bo się zacinał :(
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-02-28, 19:31   

zB3ig napisał/a:
jakiej pasty użyć do przesmarowania prowadnic,

smar miedzianym delikatnie naniesiony po wcześniejszym przetarciu prowadnic drobnym papierem
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2012-02-28, 19:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-28, 19:49   

Najlepiej posmarować klocki i tarcze smarem, żeby nie piszczało przy hamowaniu :P

Ale autentyk, takie coś (czytałem o tym), polecili komuś w internecie, żeby tak zrobił, jak napisał, że za każdym hamowaniem piszczy tak, że pół miasta słyszy, to chłopak mało się nie zabił.
_________________
Zielony borowik...
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2012-02-28, 20:01   

hmm, może i ja tak zrobię, przynajmniej klocki szybko się nie zetrą :P
a tak na serio to musiał być niezły bałwan jak taką poradę łykną :cheesburger:
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-28, 21:31   

Pasta montażowa to specjalny smar miedzianego bym nie polecał szczególnie jeśli zacisk nie jest żeliwny tylko aluminiowy.
http://motoallegro.pl/pas...2173813317.html
coś takiego tylko 75ml
albo
QB10000
lub Wurth typowo pasta do tłoczków i prowadnic warto zrobić przy wymianie tarcz i klocków zaoszczędzi Ci to później kłopotu i kasy jak "stanie" jedna ze stron i spali klocki albo tarcze.
Ostatnio zmieniony przez darek1982 2012-02-28, 21:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-02-28, 22:01   

darek1982 napisał/a:
Pasta montażowa to specjalny smar miedzianego bym nie polecał szczególnie jeśli zacisk nie jest żeliwny tylko aluminiowy.

Paste taka stosujesz na prowadnice i uszczelke tloczyska, a smar miedziowy to psika sie druga strone klockow i po zacisku w miejscach styku klocka. Klocki piszcza bo podczas hamowania klocek wpada w wibracje w zacisku.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-02-29, 08:50   

darek1982 napisał/a:
Pasta montażowa

http://transaxle.istore.p...cowych,ate.html
warto przeczytać bo sam nawet nie wiedziałem :(
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
mateusz_vento 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 341
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2012-07-19, 23:02   

Witam,
Nie chce tutaj zakładać nowego tematu na temat zmiany tarcz i klocków na inne.
W aucie mam tarcze 239x12mm i zwrotnice już z uchwytem na zacisk bez dodatkowego jarzma. Czy ktoś próbował zakładać tarcze wentylowaną 239x18 czy trzeba coś przerabiać itp.
Jakie są inne możliwości ??
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15