Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
gaśnie na gazie
Autor Wiadomość
Zaba91 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2.0 16V
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 331
Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2012-03-22, 21:15   gaśnie na gazie

Koledzy mam taki problem... na zimnym silniku benzyna/gaz jeździ normalnie... jak wyłączy się ssanie a temperatura jeszcze nie jest za wysoka to przy dojeżdżaniu do skrzyżowania (na gazie) tuż przed zatrzymaniem kiedy wciskam sprzęgło po prostu gaśnie. Odpalać już muszę na benzynie, przejadę trochę, temperatura podskoczy trochę wyżej i już mogę jeździć na gazie normalnie i bez żadnego problemu. Na benzynie bez względu na temperaturę silnika jeździ się normalnie. Co może być powodem takiego zachowania?
Silnik mam 1.8 ABS. Ostatnio gazownik założył mi też ręczną regulację gazu bo elektryka jakaś tam zaczęła padać.
_________________
Była Ventka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9939
Jest Jetta II
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13778
VW it's not a hobby, this is passion...
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-03-23, 09:52   

Elo. Miałem ten sam problem. A w zimne to już totalnie przy każdym wciśnięciu sprzęgła i spadku obrotów silnik na gazie gasł ;/ denerwujące niesamowicie. No ale z tydzień temu wymieniłem termostat bo auto wolno się grzało... po wymianie termostatu na gazie już nie gaśnie lecz zauważyłem, że przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają trochę poniżej 850 ale nie gaśnie bo to sekundowy spadek. Myślę, że u mnie poprawiło tą sytuację wymiana termostatu i to że teraz już mamy wyższe temp. na zewnątrz. Ale w najbliższym czasie i tak mam w planie przegląd Gazu u majstra (filtry, regulacja, szczelność) tak dla pewności.

Pytanie do Ciebie jaką temp ma auto??? szybko dobija i trzyma 90 stopni ?? ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Zaba91 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2.0 16V
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 331
Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2012-03-23, 11:46   

termostat niedawno u siebie wymieniałem wiec jest niby ok. Temp szybko łapie ale wskazówka ciągle oscyluje ok 70-80*
_________________
Była Ventka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9939
Jest Jetta II
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13778
VW it's not a hobby, this is passion...
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-03-23, 19:36   

Może być źle ustawiona mieszanka, zapchany filterek lub któryś zawór się nie otwiera. Często na tłoczkach zbiera się taki syf, który przy zimnym silniku jest klejący a w momencie nagrzania dopiero się rozpuszcza.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-03-23, 20:07   

A parownik kiedy był regenerowany? Może by czas najwyższy zająć się tym?
_________________
Zielony borowik...
 
 
Zaba91 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2.0 16V
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 331
Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2012-03-23, 20:16   

Ventką jeżdżę już rok, gaz jest od 2008... więc chyba faktycznie jakiś przegląd by się przydał :P
ile takie coś może kosztować?
_________________
Była Ventka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9939
Jest Jetta II
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13778
VW it's not a hobby, this is passion...
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-03-23, 20:23   

Przegląd z wymianą filtrów i regulacją chyba coś około 50zł. Może być parę zł więcej bo chyba nie mniej. Regenerację reduktora też możesz zlecić lub zrobić samemu przy pomocy zestawu regeneracyjnego. Cena zależy od typu reduktora.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
Zaba91 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2.0 16V
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 331
Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2012-03-23, 20:32   

poczytałem trochę o regeneracji parowników i myślę że sam się za to zabiorę :) tylko znajdę trochę czasu kiedy będę mógł auto odstawić na trochę :P
dzięki za podpowiedzi :)
_________________
Była Ventka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9939
Jest Jetta II
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13778
VW it's not a hobby, this is passion...
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-03-23, 20:35   

Zawsze to jakieś nowe doświadczenie ;) Powodzenia :)
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 10