Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z silnikiem 2 i 3 cylinder jakby nie pracowal
Autor Wiadomość
sewerrek2 
Autostopowicz
sewerrek2


Silnik: 1,8
Wiek: 44
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: polska
  Wysłany: 2012-07-16, 11:25   Problem z silnikiem 2 i 3 cylinder jakby nie pracowal

Witam, w moim vento mam następujący problem, mianowicie zauważyłem na biegu jałowym odpinając kable wysokiego napięcia od świec na 2 i 3 cylindrze brak jakiejkolwiek na to reakcji, co może być tego przyczyną, świece i przewody sprawdzałem kopułkę i palec także proszę o pomoc
_________________
SEWERYN
 
 
speedy gonzales 
Ventofan
Carpe Diem



Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 103
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2012-07-16, 11:56   

Żadnej reakcji? Przecież na dwóch cylindrach to silnik powinien ledwo co się telepać i gasnąć. Wykręcałeś świece? Jaki miały kolor?
_________________
Moje Vento
http://forum.vwvento.org/...?t=7492&start=0
----------------------------------------------------------
 
 
sewerrek2 
Autostopowicz
sewerrek2


Silnik: 1,8
Wiek: 44
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: polska
Wysłany: 2012-07-16, 12:03   

no właśnie żadnej reakcji, zamieniałem świece z 1 i 4 do 2 i 3 i tak samo, jak odpinam kable na 1 i 4 to się dławi i gaśnie a na 2 i 3 brak reakcji a świece taki sam kolor wszędzie szary
_________________
SEWERYN
 
 
sewerrek2 
Autostopowicz
sewerrek2


Silnik: 1,8
Wiek: 44
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: polska
Wysłany: 2012-07-16, 12:08   

dodam jeszcze że ciśnienie sprawdzałem i na wszystkich cylindrach jest takie samo
_________________
SEWERYN
 
 
TomeQTomeQ 
Zapalony Ventkarz



Silnik: ON
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 219
Skąd: LBN
Wysłany: 2012-07-16, 16:31   

ja wiem co jest nie tak odezwij sie do mnie na gg 2088 to ci wytłumacze miałem tak w golfie
_________________
AUTOSZYBY
 
 
sewerrek2 
Autostopowicz
sewerrek2


Silnik: 1,8
Wiek: 44
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: polska
Wysłany: 2012-07-18, 09:21   

Czy ktoś wie co to może być ??
_________________
SEWERYN
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-07-20, 22:31   

przewody sa zamienione, nie grzebałeś czasem coś prędzej???
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
sewerrek2 
Autostopowicz
sewerrek2


Silnik: 1,8
Wiek: 44
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: polska
Wysłany: 2012-07-22, 18:01   

PRZEWODY SĄ TAK JAK MAJĄ BYĆ TO SPRAWDZAŁEM JAKO PIERWSZE
_________________
SEWERYN
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-07-22, 22:49   

sewerrek2 napisał/a:
Czy ktoś wie co to może być
nic jeśli silnik pracuje normalnie ma moc itd. Nawet nie wyobrażasz sobie ilu luda przejechało się na tym teście i pół auta niepotrrzebnie wymieniło, to nie maluch lub syrenka że jak jeden cylinder odłączysz to od razu spadają obroty.
_________________

 
 
sewerrek2 
Autostopowicz
sewerrek2


Silnik: 1,8
Wiek: 44
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: polska
Wysłany: 2012-07-24, 08:37   

A CZY TO MOŻE BYĆ WINA ZAPCHANEGO UKŁADU WYDECHOWEGO BĄDŹ KATALIZATORA?
_________________
SEWERYN
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-07-24, 23:07   

zauważyłbyś wyraźny spadek mocy
_________________

 
 
sewerrek2 
Autostopowicz
sewerrek2


Silnik: 1,8
Wiek: 44
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: polska
Wysłany: 2012-07-25, 09:33   

MOC MA, ALE STRASZNIE NIERÓWNO CHODZI NA WOLNYCH OBROTACH (900 OBROTÓW) AŻ TRZĘSIE CAŁYM AUTEM
_________________
SEWERYN
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-07-26, 20:51   

jak by na dwa nie chodził to by miał z 500 obrotów i mocy by też nie miał. Coś świrujesz, chyba szukasz niepotrzebnie problemu. nagraj filmik jak pracuje silnik i jak odłączasz przewody.
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
sewerrek2 
Autostopowicz
sewerrek2


Silnik: 1,8
Wiek: 44
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: polska
Wysłany: 2012-07-30, 09:44   

W SUMIE SAM JUZ NIE WIEM ALE JAK JEST ZIMNY TO JEST 1100 OBROTÓW A JAK SIĘ NAGRZEJE TO 900 CO MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ?
_________________
SEWERYN
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-07-31, 11:37   

ssanie przecież podwyższa obroty na zimnym silniku.
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
sewerrek2 
Autostopowicz
sewerrek2


Silnik: 1,8
Wiek: 44
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: polska
Wysłany: 2012-10-15, 19:28   

już wiem co było nie tak w moim vento, jedna komora kolektora dolotowego zapchana była wystarczyło przeczyścić :diabełek:
_________________
SEWERYN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 10