Silnik: 1.8 Pomogła: 5 razy Wiek: 33 Dołączyła: 31 Sie 2010 Posty: 433 Skąd: LLE
Wysłany: 2011-04-06, 18:12 Klocki hamulcowe TRW
Klocki hamulcowe TRW. 2 zestawy na przód 1 na tył.
Znajomy sprzedawał golfa i nie chciał już dokładać nowych klocków. U mnie wymienione trochę wcześniej a poza tym to i tak nie pasują.
Jedno opakowanie klocków na przód otwarte bo nie zauważyłam naklejki ze schematem klocka a chciałam zobaczyć czy będę mieć kolejne 2 komplety
Klocki całkiem nowe, na 1 zestawie na przód i 1 na tył nalepki z hologramem.
Cena: (120 zamknięte, 110 otwarte, 70 na tył) + przesyłka. Ewentualna możliwość negocjacji.
Jakby zdjęcia były nieczytelne albo ktoś miał wątpliwości- pytać.
Silnik: 1.8 Pomogła: 5 razy Wiek: 33 Dołączyła: 31 Sie 2010 Posty: 433 Skąd: LLE
Wysłany: 2011-06-26, 23:14
Up. Nie mam już miejsca na biurku, ceny odpowiednio 70, 50, 40 + przesyłka.
Te otwarte nigdy nie były montowane- otwarte przez moją wyjątkową spostrzegawczość
Silnik: 1.8 Pomogła: 5 razy Wiek: 33 Dołączyła: 31 Sie 2010 Posty: 433 Skąd: LLE
Wysłany: 2011-06-27, 11:06
Do mojego 1.8 akurat nie pasują ale są 2 wersje klocków trw do 1.8. Więc zobacz najpierw jaki masz klocek włożony. Ja najpierw nie zobaczyłam i dlatego są otwarte. Są takie 2 wersje:
Te co sprzedaję są na 2 obrazku
Obie zadedykowane do vento 1.8 i ABS i AAM
Silnik: 1.8 Pomogła: 5 razy Wiek: 33 Dołączyła: 31 Sie 2010 Posty: 433 Skąd: LLE
Wysłany: 2011-06-27, 23:36
Pod silnik 2E 115 KM były takie tarcze (256x20) montowane. Czy do tego venta z silnikiem AHU Ci potrzeba? Do 2E to jest jeden z modeli nadających się. Jakby co to numer tych klocków, które mam to GDB1044 (na przód) i takie były montowane w silnikach: AEA, ABU, AEE- 75 KM; AEK, AFT- 101 KM; AAM- 75KM; ABS, ADZ- 90KM; 1Z, AHU, ALE- 90KM, 2E, ADY, AGG, AKR- 115 KM. Tyle teoria (która mówi- pasują). Ale: wszędzie twierdziliby, że skoro pasują pod silnik i w ogóle pod samochód to pasują. Znajomemu jak mówiłam jakie to vento na pewno nie przekręciłam później przysłał te klocki, które niby powinny pasować. Nie popatrzyłam wcześniej na schemat jaki mają kształt i wymiary, po rozpakowaniu dopiero zobaczyłam, że to nie to (bodajże tydzień wcześniej wymieniałam na ten 1 typ). Po dokładnym zgłębieniu tematu wiem, że akurat do 1.8 ABS były 2 rodzaje. Także nie gwarantuję czy do 2E lub AHU nie było innych. Na schemacie (fota nr2) są podane dokładne wymiary. Rozpisuję się bo nie chce żeby ktoś miał Zonka później.
Te na tył to GDB823 wg producenta pasują do: 1.6 AEA, ABU, AEE- 55 (75); 1.6 AEK, AFT- 74 (101); AAM 55 (75); 1.8 ABS, ADZ- 66 (90); 1.9 TD AAZ- 55 (75); 1.9 TDI 1Z, AHU, ALE- 66 (90); 2.0 2E, ADY, AGG, AKR- 85 (115); 2.8 VR6 AAA- 128 (174). No chyba że są bębnowe- to zupełnie inna historia... Ale na wszelki wypadek to schemat na tył, lepiej wymierzyć niż wierzyć producentowi na słowo.
Silnik: 1.8 Pomogła: 5 razy Wiek: 33 Dołączyła: 31 Sie 2010 Posty: 433 Skąd: LLE
Wysłany: 2011-06-28, 00:04
To tych tarcz pasują na pewno klocki o szerokości 119,1 wysokości 69,5 grubości 16. Te są trochę inne także wstępnie mówię że raczej się nie napalaj na nie. Do wentylowanych trzeba klocki grubości 16 mm do niewentylowanych 19mm. Mam 19
Silnik: 1.8 Pomogła: 5 razy Wiek: 33 Dołączyła: 31 Sie 2010 Posty: 433 Skąd: LLE
Wysłany: 2011-06-28, 14:21
Założyłam w swoim miesiąc temu i nie są starte jak mówisz. Moim zdaniem są dobre- nie za twarde (brak pisku przy każdym wciśnięciu) i nie pylą jak głupie. Poprzednie były takie, że na stalówkach z kołpakiem po ok 40 km kołpak od wewnątrz po wyjęciu wyglądał jakby był w sadzy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum