Taaa FYI I jeszcze g60 wpadnie xD. Może kiedyś swap na fałera bo blachę mam dobrą ale większość mówi ze nie opłacalne. No blenda USA mnie kusi reszta chyba Europa zostanie. No i skoro mówicie ze z chłodzeniem problemu nie ma to będzie trzeba szukać kogoś kto zaspawa dziurę aaa no smoked chyba nie będę robił bo myślę nad soczewka
Rób zderzak na gładko i zrób jakiś tutorial bo tez mnie kusi Najprostszym sposobem to chyba będzie szpachla włokniania (czy cos takiego) i ogień Ale za to jaki efekt mmm
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Jak zdeś przód na gładko, to podpowiem, że najlepiej jest dociąć kawałek z tylnego zderzaka i wspawać w miejsce wnęki, jak dobrze to zrobisz (czyli nie przegrzejesz plastiku i będzie robione na dobrej powierzchni) to wystarczy potem troszkę szpachlówki na łączenia i wszystko jest gicio. Sam tak robiłem tylko trochę za bardzo podgrzałem platkik miejscami i trzeba było wyrabiać szpachlą, lecz nie dużo
Lampy zostają, chociazby dla samych uszczelek bo moje są aktualnie na silikon, jeśli nie beda pasować to wtedy na handel. O podbitke klapy pisać na pw, proponować
Panowie potrzebuje szybkiej porady. Mianowicie mam okazję kupić zderzak przód usa w stanie jak na zdjęciach i tylny zderzak usa w stanie idealnym (jak się przyjrzycie to na zdjęciach jest zaraz za tym białym) wszystko za 500zł ale może za 400 pójdzie. Co byście zrobili na moim miejscu? Brać czy nie?
Ze spawaniem nie byłoby problemu, gorzej z tą szpachlą, no i obrysów nie ma. Może gdzieś znajdzie ale to pewnie + 100 i zamiast kratek ma wloty takieeee mhhh inne xD? Brać to czy nie?
Ja bym odpuścił, tylny zdeś US kosztuje ok 150-200zł, poczekaj i szukaj okazji, można za półdarmo kupić kompletny przedni. Ten zderzak co pokazałeś dobry jest jako dawca do wspawania w europejski zderzak miejsc na obrysy. Wolałbym już kupić zamiennik za 325zł jest na allegro. Ten jest ciekawy, euro od golfa z wspawanymi miejscami na obrysy z US http://allegro.pl/mk3-zde...4571026684.html
Tak patrząc na ten zderzak przychodzi mi tylko jedno do głowy : Komuś przyniosła go woda w czasie powodzi i teraz go sprzedaje za astronomiczną cenę i mysli że ktoś kupi
Zrób w swoim otwory na obrysy, przy okazji na gładko go i bd git
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Na gładko to i tak potrzebuje drugi zderzak Jeśli będzie chciał za niego 100zł ale to i tak chyba za dużo bez obrysów. Mniejsza z tym, potrzebuje kolejnej waszej porady. Po wypłacie dopłacam 100zł i zaminiam się na takie coś http://olx.pl/oferta/felg...html#ba2632de3c Tylko że mają one czerwone rotory i nie bardzo będą pasować do granatowego. Czarny czy biały ? Tylko mi tu z kanarkowym, seledynowym i czy innymi machlojkami nie wyjeżdżać
No właśnie czerwony mat, a ja prawie wszystkie zewnętrzne plastiki w czarny mat zawaliłem Chyba Zrobię na czarno bo mam białe zimówki, ale może ktoś ma inną sugestię ?
Ale ogólnie opłaca się wymieniać z moją dopłatą 100zł nie? Opony z tyłu są takie jak na zdjęciach, przód trzeba założyć
Ostatnio zmieniony przez dratek 2014-09-04, 21:45, w całości zmieniany 1 raz
Felgi na razie zakładam takie jak widać (na przód muszę opony założyć) zbliża się zima więc nie będę na razie przy nich grzebał. Na przyszły sezon rotor będzie czarny, a parapet spoleruje bardziej (wie ktoś jaki papierem, albo czym mogę uzyskać lustro?)
(wie ktoś jaki papierem, albo czym mogę uzyskać lustro?
Widać że felgi były polerowanie, proponowałbym zacząć od papieru wodnego 1500 potem 2000 i na koniec 2500 do 3000 nawet. potem krążkiem filcowym na wiertarkę z pastą autosol, a wykończenie bawełną na wiertarce z pastą autosol.
Jak felgi mają otarcia to wiadomo papierem grubszym wyrównać powierzchnie a potem systematycznie zmieniać gradację.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum