Swap zrobiony wkoncu vento się odpycha tak jak być powinno.
[/URL]
Wpadła deska z golfa mk4 Cabrio i ori radio z passata b3 ponieważ chciałem naprawić całe podświetlenie przycisków i zeby radio sie nie wyróżniało. Udało się to zrobić pochwalę się niedługo zdjęciem jak to w nocy wygląda.
[/URL]
Są też nowe wloty i brewka na lampy. Repliki od kolegi z forum każdy napewno wie o kogo chodzi.
[/URL]
W tym roku niestety zero zlotów. Skupiłem się na swapie i innych rzeczach do venta. Z drugiej strony jestem zadowolony bo pod względem mechanicznym silnik przeszedł remont i jest to zrobione tak jak być powinno. Deska też zrobiła robotę i środek naprawde wyładniał. Auto w garażu co weekend coś robię tak że postaram się żeby na następny sezon vento było naprawdę dopracowane
Silnik: 2.0 ABA Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 112 Skąd: GWE
Wysłany: 2019-10-11, 13:32
Jest sztos, te felgi zdecydowanie tutaj pasują .
W sumie jedyne czego się można przyczepić, to kierownica, aczkolwiek można na to przymknąć oko biorąc pod uwagę całokształt .
Silnik: 2.0 ABA Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 112 Skąd: GWE
Wysłany: 2019-10-13, 18:03
Ciekawa opcja . W razie czego mój dobry kolega zajmuje się m.in. produkcją drewnianych gałek, przerabianiem kierownic na drewniane, jak chcesz mogę Ci podać namiar.
Vento opuściło garaż na nowych hamulcach. Rozstaw zmienił się na 5x100 dlatego na przód wpadł dystans 2.5 cm zmieniający rozstaw. Koło już nie jest tak schowane jak wcześniej więc jest git. Z tyłu wkoncu mamy tarcze i tam niestety dystans 1.5 cm nie został założony bo koło za dużo wystawało A nie miałem aż takiego negatywu. Tarcza 5x100 została zastąpiona poprostu 4x100. Negatyw 1.5 stopnia zrobił robotę bo jeszcze bardziej jest to spasowane z błotnikiem. Poza tym wszystkie nowe tarcze, klocki, łożyska, swożnie. Nowa gałka i przegub. Muszę powiedzieć że odkąd mam vento A będzie już prawie 8 lat to auto nigdy się tak nie prowadziło jak teraz za parę miesięcy mój wielki dzień. Do tego czasu w vencie chce pomalować przednie błotniki po lakierniku który *^%#$*&$ robotę. Tylny błotnik bo od spasu delikatnie odpadła farba i drzwi na których wyszły bomble. Nie jest to tragicznie widoczne ale chce żeby auto było dopracowane. Potem korekta lakieru i pranie foteli.
Parę fotek od kolegi. Młody chłopak dopiero się uczy ale robotę zrobił
Przez całą pendemie miałem chwilę czasu na vento. W końcu zamontowałem siłownik otwierania tylnej klapy. Zrobiłem też nową zabudowę pod air i tubę żeby to grało jak powinno. Zostało mi zamówić materiał i obić to wszystko. Co do materiału wpadnie krata od golfa 7 gtd. Siedzenia też będę chciał kiedyś obszyc w tą kratę.
Obecnie auto jest zamknięte w garażu. Ja musiałem wyjechać za granicę do pracy i nie wiadomo kiedy wrócę przez wirusa. Tak że zostało mi zamawiać graty A jak wrócę to działać pełną parą
Tak jak pisałem będzie krata od golfa 7 GTD. Jedno co źle zrobiłem i dopiero potem zauważyłem to to że krata nie zrównała mi się na rewizji/zaślepce. Tak skupiłem się na górze żeby się zagrało że nie popatrzylem na boki ale w sobotę to poprawię. To jeszcze nie koniec bo brakło mi materiału więc niedługo ciąg dalszy.
Vento dostało nowe opony na przód, siłowniki maski i ustawiona zbieżność po 7 latach w moich rękach Cały czas nowe plany więc będę informował napewno
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum