Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Gaz/Benzyna - Obroty???

marcin1987 - 2010-11-30, 16:03
Temat postu: Obroty???
Witam. Posiadam vento 1.8 B/LPG 90 koni i mam taki problem że gdy po wymianie kabli zapłonowych, kopułki i palca obroty silnika nie chcą spaść i trzymają się na poziomie 1100 i wolniej spada z obrotów. Przed wymianą nie było takiego problemu i wszystko było ok. Mam nadzieje ze będzie mi ktoś w stanie pomóc. :(
maras8448 - 2010-11-30, 17:05

Chyba kolega kupił za dobre kable..... albo coś więcej było majstrowane.
Krzysiek9042 - 2010-11-30, 20:22

u mnie gdy go rano zapale to musze chwile go potrzymac na gazie bo by zgasl a pozniej juz jest ok i na zimnym ma 1000 obr. a na cieplym ma 1500/ i juz nie spanie. Nie wiem dlaczego tak mi sie zrobilo od wakacji
marcin1987 - 2010-11-30, 20:49

Krzysiek9042 napisał/a:
gdy go rano zapale to musze chwile go potrzymac na gazie bo by zgasl a pozniej juz jest ok

Ja też tak mam i nie mam pojęcia od czego to i jak się tego pozbyć

Krzysiek9042 - 2010-11-30, 21:21

a w ogole wczesniej tak mialem ze jak samod byl zimny to na wolnych obrotach chodzil ok. A gdy sie juz silnik rozgrzal to gasl na wolnych obrotach na skrzyzowaniach bylo masakra. Ale wyjelem wtyczkie od czujnika temp. i sie zrobilo ok wszystko dobrze a gy ja wkladalem z powrotem objawy powracaly no i narazie wstyczka jest zdjeta
Wąski 2 - 2010-11-30, 23:39

wina raczej leży po stronie czujnika tempreratury ,otuż każdy samochodzik jak jest zimno załącza "ssanie" tak jak to było np w poldkach tyle ze u nas nie ma mechanicznego ssania tylko elektryczne ,załącza się ono gdy jest zimno na zewnątrz oraz gdy silnik jest zimny i po np10min czujnik temp daje sygnał do kommpa że silnik się w jakimś stopniu rozgrzał i obrotu się wyrównują i ssanie się wyłącza ,u was może być tak że ten czujnik mógł się z upływem lat uszkodzić i straciś swoje parametry przez co obroty tak warjują ,lecz jeżeli jest instalacja gazowa to wina może leżeć właśnie po jej stronie ,sam na początku w swoim 1.8 miałem takie problemy na benzynie było ok ale na gazie gasł na skrzyżowaniach oraz jak dojeżdżałem do innego samochodu i zwalniałem
marcin1987 - 2010-12-01, 16:24

Czujnik temperatury jest dobry bo dwa tygodnie temu go wymieniałem. A problem z obrotami zaczął się dopiero jak zmieniłem kable, kopułkę i palec i nie ma różnicy czy chodzi na gazie czy na benzynie
zlotykamil - 2010-12-01, 19:50

marcin1987, a moze przy wymianie przestawiles niechcacy zaplon? nie wykrecales napewno aparatu? nie ruszyl ci sie odrobinkke?
marcin1987 - 2010-12-01, 20:48

Dodam jeszcze że kable przed wymianą były jakieś uniwersalne każdy miał taką samą długość.
hose - 2010-12-02, 21:58

Sprawdź czy może linka od gazu nie jest napięta. Powinna być luźna.
Krzysiek9042 - 2010-12-09, 18:51

.f
Krzysiek9042 - 2010-12-09, 18:55

[quote="lecz jeżeli jest instalacja gazowa to wina może leżeć właśnie po jej stronie ,sam na początku w swoim 1.8 miałem takie problemy na benzynie było ok ale na gazie gasł na skrzyżowaniach oraz jak dojeżdżałem do innego samochodu i zwalniałem[/quote]

i jaka byla przyczyna u Ciebie?? ba ja mialem identycznie ale samo przeszlo a teraz sie powtarza

Krzysiek9042 - 2010-12-09, 18:57

Wąski 2 napisał/a:
lecz jeżeli jest instalacja gazowa to wina może leżeć właśnie po jej stronie ,sam na początku w swoim 1.8 miałem takie problemy na benzynie było ok ale na gazie gasł na skrzyżowaniach oraz jak dojeżdżałem do innego samochodu i zwalniałem


i jaka byla przyczyna u Ciebie?? ba ja mialem identycznie ale samo przeszlo a teraz sie powtarza

pawel39106 - 2010-12-17, 08:36

Może poprostu Ci gdzieś linka gazu przycina. Albo lewe powietrze gdzieś zasysa.
hose - 2010-12-20, 19:34
Temat postu: r&
Można spróbować podłączyć auto pod VAG-a. W moim przypadku pomogło ale aż takich problemów nie miałem z obrotami. Po odpaleniu delikatnie skakały przez ok. 2 minuty ale chyba nawet nie było to widoczne na obrotomierzu. Jednak słyszalne było. Po podłączeniu do laptopa pokazało jakieś dwa błędy. Jeden napewno związany z sondą Lambda. Wykasowanie uleczyło moje autko i zaoszczędziło kasy bo już zaczynałem podejrzewać masę innych rzeczy.
pablomed - 2010-12-21, 16:39

marianos, na poczatek dwie rzezy - kontroloa podstawy wtrysku pod katem szczelności oraz próba resetu ECU .
marcin1987 - 2010-12-21, 21:07

U mnie się okazało że była pęknięta uszczelka po przepustnicą ta gruba tylko mam mały problem bo nie mogę nigdzie dostać tej uszczelki a jak jest to oryginał vw za 150 zł
pawel39106 - 2010-12-21, 22:44

marcin1987 napisał/a:
U mnie się okazało że była pęknięta uszczelka po przepustnicą ta gruba tylko mam mały problem bo nie mogę nigdzie dostać tej uszczelki a jak jest to oryginał vw za 150 zł

Chodzi Ci o podstawę gaźnika?? Jeśli tak to pewnie w każdym motoryzacyjnym jest w granicach 40zł.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group