Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Benzyna - zimny silnk gaśnie!!

rekmar2 - 2006-11-30, 10:57
Temat postu: zimny silnk gaśnie!!
Witam! Mam problem z zimnym silnikiem vw vento 1.8 66kw. po odpaleniu zapłonu i przejechaniu kilkudziesięciu metrow silnik pracuje nierowno i gasnie.wymienilem przewody i świece i nic to nie dało.ponadto w czasie jazdy szarpie,zarówno na gazie(posiada inst. gazową) jak i na benzynie.po nagrzaniu silnika chodzi jak złoto.Proszę o poradę!!
browar1 - 2006-11-30, 18:03

wyreguluj zaplon ja stawiam nato . jak nieruwno pracuje to tylko zaplon wez 13mm klucz popusc srubke belikatnie i przekrąc w strone paska albo odwrotnie ale to mają byc male ruchy minimalne i tak kombinuj az bendzie dobrze .
jaca - 2006-11-30, 19:21

albo kopulka jest stara
spyro - 2006-12-01, 00:06

jaca napisał/a:
albo kopulka jest stara

No jasne że kopułka no i palec oczywiście, WYmień to jak najszybciej,wydasz na to razem jakieś 20-30 zł, polecam firmę EPS, bardzo tanie a dobre jakościowo...

Paweł J. - 2006-12-01, 21:00

A u mnie jest podobnie ale...gdy odpalę na benzynie po dłużśżym postoju to tak jakby lekko nierówno chodził...gdy obrotomierz zbliża się do 2 tys(na benzynie) jest to najbardziej zauważlne powyżej 2 tys niebardzo. Przy 2 tys prawie drży samochód. po kilkunastu sekundach lub po 2-3 przy lekkich gazówkach wszystko wraca do normy. Za to na gazie nie ma problemu(po odpaleniu na B i przerzuceniu na G). Nawet zaraz po odpaleniu znowu przerzucę na benzynę jest ok,,,i bądź tu mądry. Ktoś może wie co to może być???
kriss - 2007-01-11, 17:34

:) ten pierwszy obiaw miałem. Nawet mało co się nie zabiłem, bo doatkowo mi gasł na nierozgrzanym silniku. Ponieważ byłem świadom awarii, więc jak jakiś emert (bez obrazy) z syrenką czekałem min 5 min żeby choć trochę się silnik rozgrzał. Jednak jak to w życiu bywa czasem inaczej. Więc raz mi zgasł na światłach,raz na prostej a raz na zakręcie :)
w pierwszej chwili nie usłyszałem ....... rozmawiałem :)
i strasznie mnie zaskoczyło jak poczułem narazstajcy opór kierownicy (powolne wył. się wspomagania) Odwaliłem taki skręt, że wylądowałem prawie na przeciwnym pasie. Całe szczęście z przeciwka kierowca był dośc dalego (na ironię też VW)
Kopułkę wymieniłem, świece też było git do tej zimy. Teraz mam nierównomieną pracę silnika przez jakieś pierwsze minuty jazdy - pracy. Jak się rozgrzeje nie ma problemu.

Hemi77 - 2007-01-11, 20:09

ja bym pojechal na komputer , podpiac i sprawdzic i bedzie wiadomo
szamanow mechanikow jest duzo gdybaja i kase biora a moze jakis czujnik albo inna *^%#$*&$ ........
a tak bedziesz wiedzial na pewno :tak:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group