Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

KUPIĘ - prosze o pomoc w ocenie Venta, ktore mam zamiar kupic..

tomekXY - 2010-05-13, 00:53
Temat postu: prosze o pomoc w ocenie Venta, ktore mam zamiar kupic..
Witam serdecynie wszystkich fanow i znawcow danego modelu vw.

Zamiezam sie do ogledzin, ewentualnie zakupu samochodu:

http://otomoto.pl/volkswa...-C13055730.html

prosze o ocene, i na co zwrocic uwage (nie jestem mechanikiem, nie znam sie kompletnie na samochodach)

Wlasciciel powiedzial, ze trzeba wymienic gumy pod akkumulatorem, oraz czasami rozrosznik szwankuje, bo nie lapie masy?

Pytanie:
1., czy znany jest Wam ten samochod?
2., na ile utargowac cene
3., na ile mozna dynamicznie jezdzic nim, i jak sie uklada spalanie
(wg mnie wyciagniecie z pojemnosci 1.8 tylko 90 koni jest marnotractwem paliwa przez konstruktorow..)

DZIEKUJE SERDECZNIE ZA ODPOWIEDZ

tomekXY - 2010-05-13, 00:55

poprawka: oczywiscie chodzi o gumy nad/pod amortyzatorami przednimi
CINO - 2010-05-13, 03:23

Jak dla mnie to 90 koni to nie jest tak mało. Nie wyciskasz z silnika ostatnich potów co za tym idzie zwiększasz jego żywotność. Szczerze mówiąc oczywiście jak dla mnie jest wystarczająco dynamiczny jak i w mieście jak i na trasie do 140 jakoś nie ma większych problemów go rozbujać :) a więcej i tak nie ma gdzie i po co :D a spalanie 7 litrów gazu na trasie jak dla mnie jest wystarczającym dowodem o nie marnowaniu paliwa z kwestii konstruktorów :)
czarnysauber - 2010-05-13, 06:00

Ładne vento tylko wymieniłbym zderzaki i lusterka na ori ,i nie uzywałbym pasów szelkowych przy poduszce.
szkoda ze nie ma zdjec deski i silnika to zawsze mozna byłoby cos wiecej powiedziec
tomekXY napisał/a:
wg mnie wyciagniecie z pojemnosci 1.8 tylko 90 koni jest marnotractwem paliwa przez konstruktorow.

dzieki temu ze silnik nie jest wysilony to spokojnie robisz 300 tys bez zagladania ,ja mam 1,8 75 KM i na codzienna jazde jest wystarczajaco ;)

Vento-Łukasz - 2010-05-13, 21:49