|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Benzyna - Cieknie spod tego elementu ukl chlodzenia
rem3dy - 2009-12-29, 20:20 Temat postu: Cieknie spod tego elementu ukl chlodzenia Witam
Tak jak w temacie. Chce wymienic ten element, ale w motoryzacyjnych sklepach nie wiedza jaki dokladnie zamowic.
Czy ktos zna nr katalogowy tego krucca(chyba,ze to ma inna nazwe)?
Silnik benzyna 1.8 55kW rok 1993
Od gory wchodzi kilka kabelkow.
vezet22 - 2009-12-29, 21:38
niema na nim numerów pokaż o ktury ci chodzi sprzedawcy i powinien bez problemu wiedzieć oco chodzi chyba że ten sprzedawca pracuje drugi dzień
lesny1982 - 2009-12-29, 22:05
a co tam termostat wchodzi nr. 5 ?w kruciec
misiek - 2009-12-29, 22:07
Ale to co pokazałeś to nie jest z silnika 1.8 bo wychodzi z tego że jest to z silnika ABD czyli z motora 1.6 a ty skoro masz 55kW i 1.8 to masz silnik AAM i masz to przy bloku silnika z prawej strony od przodu. To co pokazałeś na rysunku to jest obudowa termostatu z silnika ABD a w AAM i ABS termostat jest przy pompie wodnej na dole. A to co potrzebujesz to powiedz w sklepie że potrzebujesz górnego króćca do silnika AAM tam gdzie jest mocowany czujnik od wody
I pamiętaj że orginała trudno kupić i na bank dostaniesz ten króciec od golfera z miejscem na dwa czujniki od razu patrz żebyś w pakiecie miał wszystkie oringi i zaślepkę na jeden czujnik
ja wymieniałem to jakoś w czerwcu chyba i za jakiś tam zamiennik dałem coś nie dużo ponad 10 złociszy
Powodzenia
misiek - 2009-12-29, 22:08
lesny1982 napisał/a: | a co tam termostat wchodzi nr. 5 ?w kruciec |
Leśny ale w motorze 1.6
lesny1982 - 2009-12-29, 22:20
a no chyba ze
misiek - 2009-12-29, 22:45
ale jakaś dupa ten sprzedawca że nie kuma o co chodzi....
rem3dy - 2009-12-29, 22:57
Dzieki Misiek masz oczywiscie racje. Ze mnie tez dupa bo nie wiem co pokazuje Najbardziej to mi pasowalo po wzrokowym porownaniu z tym co mam pod maska .
Patrzac na caly schemat nie znalazlem w sekcji B tego elementu a to ona dotyczy AAM
W koncu wiem co w sklepie gadac. A sprzedawca hmmm byl patrzyl pod maske dzwonil do hurtowni i nie wiedzieli co zamowic .
Jutro wpadne do sklepu i ich oswiece.
Dzieki jeszcze raz!
Acha jeszcze jedno pytanie, bo mechanik bedzie mi za jednym razem od razu termostat wymienial. Czy to prawda,ze w tej wersji trzeba rowniez pompe cieczy sciagac i ze jest przy tym troche roboty co ma wplyw na cene uslugi?
misiek - 2009-12-29, 23:24
ja ściągałem pompa czy jest aż tyle roboty nie powiedział bym, ale mechanik może sobie policzyć
Paweł J. - 2009-12-30, 09:02
misiek napisał/a: | I pamiętaj że orginała trudno kupić i na bank dostaniesz ten króciec od golfera z miejscem na dwa czujniki od razu patrz żebyś w pakiecie miał wszystkie oringi i zaślepkę na jeden czujnik |
Dokładnie...Misek dobrze prawi...
Do 1.8 idzie taki trójnik:
To zamiennik Toprana...jeśli chodzi o oznaczenia to mam na nim wybite takie coś:
topranGermany
100 720
>PA66-GF30<
Przemek - 2009-12-30, 09:27
Nie zawsze dają w kpl. Ja musiałem dokupić. Trójnik 7 zł (3 w tym roku) i zaślepki plus oringi 5 zł
Paweł J. - 2009-12-30, 09:36
Trzeba się o to upominać...czyli o oringi i zaślepkę...jest tylko jeden oring tu gdzie trójnik przylega do głowicy.
misiek - 2009-12-30, 13:53
Paweł J. napisał/a: | Trzeba się o to upominać...czyli o oringi i zaślepkę...jest tylko jeden oring tu gdzie trójnik przylega do głowicy. | Pawełku a oring na czujnik temperatury i ja jeszcze miałem do zaślepki
Przemek - 2009-12-30, 17:06
misiek, tak jak mówisz czyli razem 3 oringi
Paweł J. - 2009-12-30, 17:32
Paweł J. napisał/a: | jest tylko jeden oring tu gdzie trójnik przylega do głowicy. |
Pisząc to miałem na myśli że do trójnika dodają tylko jeden oring...ten co się styka z głowicą...przynajmniej tak jest przy tym moim topranowskim wynalazku
Przemek - 2009-12-30, 17:37
Topran daje tylko ten jeden oring.A w zestawie z zaślepkami są dwa oringi
pablomed - 2010-01-01, 22:40
Koledzy wierzcie mi nie kupujcie tego od Toprana. Ja po zmianie 3 wciągu 5 lat postanowiłem że kupię oryginał, sprowadzili mi taki w zwykłym sklepie ze znaczkami vw/audi i najpierw się ze mnie nabijali że kto takie drogie części do starego auta kupuje, a potem im mina zrzedła bo z marżą za oryginał wyszło tylko 36 zeta. I mam już 2 lata święty spokój.
Paweł J. - 2010-01-02, 10:01
Topran to nie jest dobry wybór...na aucie też mam Toprana i już się leje...dosłownie się leje....ten co na foto to mam już dobre 2 lata jak nie więcej i czeka na swoją kolej, a w tedy gdy go kupowałem to był jeden z lepszych na rynku...ale skoro oryginał kosztuje 36zł to nie ma się co zastanawiać.
vwolf - 2010-01-02, 20:10
Jak macie problemy z takim kruccem to piszczie mi na pw. Pracuje w sklepie motoryzacyjnym gdzie czesci sciagamy orginalne w dobrej cenie z niemiec. Może byc numer katalogowy z etki lub etosa ewentualnie zdjecie.
|
|