|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Diesel - Dziwny objaw, Turbina gaśnie przy 3tys rpm.
drag_op - 2009-05-21, 14:25 Temat postu: Dziwny objaw, Turbina gaśnie przy 3tys rpm. Witam.
Mam taki problem jako, że jestem właścicielem Ventyla dopiero jakieś dwa tygodnie i wczoraj na trasie był taki wiekszy test to zaobserwowałem, taką rzecz.
Przy duszeniu gazu w okolicach 3000 rpm nagle czuć delikatne szarpnięcie i auto nie ma siły dalej jechać, próbowałem na 2,3 i 4 biegu (na 5tce aby sie tak rozpedzic tylne zawieszenie nie pozwala, uszkodzony amortyzator). Wg mnie w momencie szarpnięcia wyłącza sie turbina i Ventylkowi brak sił dalej przyśpieszać.
Co to może być dokładnie.. ? i jak temu zaradzić ?
Pozdrawiam
bradley - 2009-05-21, 14:52
Z pewnoscia turbina sie nie wylacza. Turbina to nie urzadzenie elektryczne.
Zrob logi dynamiczne to bedziesz wiedzial co jest nie tak
Paweł J. - 2009-05-21, 14:54
drag_op napisał/a: | Co to może być dokładnie.. ? i jak temu zaradzić ? |
Może chodzi o zawór N75
Zerknij np tutaj:
http://forum.vwvento.org/...0&highlight=n75
bradley - 2009-05-21, 15:00
Jak drag_op, chce loterii i wrozenia z krysztalowej kuli to:
podmienic przeplywomierz
podmienic zaworek n75
wymienic przewody cisnieniowe
sprawdzic szczelnosc przewodow IC
W koncu na cos sie trafi...
I przede wszystkim wymienic
drag_op napisał/a: | uszkodzony amortyzator |
drag_op - 2009-05-21, 17:38
I przede wszystkim wymienic
drag_op napisał/a: | uszkodzony amortyzator | [/quote]
Co do Amortyzatora to zaraz własnie jade wymieniać, i odrazu zobacze co nie tak z tym Turbo.
MustangGT - 2009-05-21, 21:53 Temat postu: masz kata? Umnie turbina przestawała napedzac przy 2.700 przez zapchany katalizator a wszyscy turbine chcieli mi rozbierac. Takie czary wymyslali (nawet nie klikam ) a tu tylko kat. Powodzonka z ta rakietką pozdro
Cybul - 2009-05-22, 12:37
kawasaki79, wywaliłeś całkiem czy nowy kupiłeś??
Lwomati - 2009-05-22, 13:58
mi mówił, że wywalił kata i wstawił strumienice
bradley - 2009-05-22, 14:18
A wystarczy sama rurka
Cybul - 2009-05-22, 14:55
no bo myśle u siebie wywalic i sie pytam czy będzie dobrze oczywiście żadnej strumienicy tylko przelotowa rura
bradley - 2009-05-22, 15:06
Dobrze bedzie dla Ciebie i silnika, zle dla diagnostow i srodowiska
MustangGT - 2009-05-22, 15:16
Kata pogoniłem i za to kupiłęm strumienice powiem wam ze nie jestem wstanie jescze powiedziec czy jest az tak odczuwalna ruznica ze strumienicą bo inwestowac mnusze w vecine jeszcze. Kabel do vaga wczoraj kupiłem na allegro.pl moze jutro przyjdzie i wszystko byc moze wyjasnie trzymajcie kciuki
MustangGT - 2009-05-22, 15:24
bradley napisał/a: | Dobrze bedzie dla Ciebie i silnika, zle dla diagnostow i srodowiska |
Strumienica jakies 80zł a nowy kat z 200zł conajmniej nie wiem tak mi cos muwi i dlatego mam strumienice jak polska jak niemcy dopłacac do katuw bendzie jestem za. Bo trzeba niedeptac zielonego pozdro
piru - 2009-05-22, 15:24
To już lepiej było zamiast tej strumienicy wstawić rurę
MustangGT - 2009-05-22, 15:49
piru napisał/a: | To już lepiej było zamiast tej strumienicy wstawić rurę |
Było cos nie wstawie rurki sprzedałem kata miałęm na strumienice wiec co załowac mam jak mysle ze pogorszyc to nie moze no to dawajjj
cinek82 - 2009-05-22, 22:47
Ja też mam strumienicę ale tylko po to żeby kata udawała, bo mam w dowodzie 1,8 KAT. I raz koleś na przeglądzie się zapytał czy mi jeszcze dobrze działa katalizator .... Oczywiście że dobrze.
kikan82 - 2009-06-28, 23:28
ja tez mam podobny problem do kolegi a nawet nie wiem czy nie taki sam mianowicie jada 140 np przy 3 tysiach nie chce dalej isc odpuszcze pedal gazu potem znowu nacisne i idzie
bradley - 2009-06-29, 00:25
Wrozenie z fusow czy diagnostyka komputerowa?
|
|