|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - maź pod korkiem wlawu oleju
woody84stw - 2009-03-16, 20:00 Temat postu: maź pod korkiem wlawu oleju witam mam pytanie jaka moze byc przyczyna gromadzenia sie mazi pod korkiem wlewu oleju. z gory dzieki i pozdro
Lwomati - 2009-03-16, 20:02
Był ten temat poruszany na forum. Użyj opcji szukaj:
http://forum.vwvento.org/...%BC+pod+korkiem
Paweł J. - 2009-03-16, 20:07
lwomati, święte słowa
woody84stw, zerkni sobie chociaż tutaj : http://forum.vwvento.org/...highlight=mleko
jeśłi śmigasz na krótkich odcinkach w zimnych miesiącach to w sumie normalka....przeleć sobie ze 40km trasy i obczaj sytuacje
woody84stw - 2009-03-17, 19:53
witam dziekuje za odp. piszecie ze po przejechaniu 30-40km mleko powinno zniknac fak caly czas jezdze po miescie krotkie dystanse i niema jak silnik zlapac temperatury ale na weekendzie wybralem sie na dluzsza podroz ponad 180km i po dojechaniu na miejsce sprawdzilem korek i mleko bylo. potem stal caty dzien i w poniedzialek sprawdzilem jeszcze raz i maz byla tez na bagnecie. niewiem czy to cos zmienia bo jechalem w nocy temp 0'C jakies 90-120km/g a temp silnika na komputerze wskazywalo76'C a wskazowka 65'C czy takie roznice sa dopuszczalne. z gory dzieki za odp i pozdro
bradley - 2009-03-17, 21:25
woody84stw, masz termostat do wymiany. No chyba ze zrobiles to na odcinku 3km (benzyna i tak powinna sie szybciej grzac od klekota).
Buli - 2009-03-17, 22:18
albo szczeliła uszczelka pod głowica??:D
sebastian - 2009-03-17, 22:38
U mnie maź pojawia się tylko zimą - w lecie tego nie ma, pomimo, że też czasami na krótkich dystansach jeżdżę i latem i zimą. normalka.
mariuz1_2006 - 2009-03-18, 11:19
Ta maz powstaje przez skroplenie pary wodnej wymieszanej z olejem. szczególnie uciazliwa w silnikach zasilanych gazem przy niskich temperaturach. Proponuje czasami czyscić odmę i przewody odporowadzjące spaliny z silnika zeby nie dopuscić zamarzniecia (jak są mrozy) tej mazi i będzie oki
mariuz1_2006 - 2009-03-18, 11:25
a co do termostatu to jezeli po przejechaniu ok. 10 km ( przy plusowych temp.) silnik nie osiagnie swojej temp. pracy to masz zwalony termostat. silnik za zimny co ma wpływ na powtawanie tej mazi
|
|