|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Diesel - Problem z pompą wtryskową i podłaczeniem
muchomorek165 - 2013-03-12, 22:05 Temat postu: Problem z pompą wtryskową i podłaczeniem Witam
Zakładam komus temat bo mnie poprosił
Problem z tym że Auto Vento 1.9TD 95r
I brak mocy, cieknie pompa i wezyki pozaslepiane i gdzies tam sobie podpodlaczane.
Druga sprawa szukalem cale allegro i nie znalazlem idealnie takiej samej pompy wtryskowej. Auto nie posiada przyspieszacza.
Fotki
http://wyslijto.pl/plik/7wcn9788rf462108
http://wyslijto.pl/plik/juuqb8ce5u462108
Jeśli mnie oczy mnie nie myla to wezyk od pompy wtryskowej idzie do wezyka od pompy hamulcowej.
Wezyk od kolektora ssacego jest zaslepiony, tylko po co?
I jeszcze jedna sprawa czy jak tak jest zrobione to moze wydmuchiwac paliwo z pompy wtryskowej?
Kolejna sprawa auto strasznie muli.
Czekam na sugestie i pomysły
Ta pompa nie pasuje http://tablica.pl/oferta/...D5-ID22w3T.html
a cos takiego mniej wiecej http://allegro.pl/vw-golf...3064587962.html
Kruchy69 - 2013-03-13, 00:19
Tez zaślepiony wezyk jest zagatka. Z tego co widac na tym zdjeciu z aukcji tez wezyk powinien isc tam gdzie ten co jest podłaczony do wez od serva, wies spróbuj go zamienić. Tylko gdzie powinien być podłaczony ten od pompy servo? Poszukam w tematch u kogos kto ma taki silnik, jak te przewody powinny być.
Ogólnie, to ten co idzie od kolektora dolotowego powinien być podłaczony do pompy wtryskowej. To by mogło tłumaczyć, dlaczego jest zamulone, bo ten od kolektra wytwarza nad cisnienie, a tek od pompy servo jest podcinieniowy. Cos jest z przewodami pomieszane, zaraz sprobuje to rozszyfrować.
Ale tak jak mówiłem, niech shnarz wezmie i podłaczy ten przewód od pompy wtryskowej do kolektora, bo to jest na pewno żle wzorujac sie na zdjeciu z aukcji. A ten podcisnieniowy pewnie powinien isc gdzies do zaworu EGR.
Znalazłem dwa zdjecia i tak jak mowiłem, tez od kolektora do pompy, a ten od serva zaslepic
http://d.moto.gratka.pl/a...695696990_A.jpg
http://images42.fotosik.p...1d0ebd40med.jpg
shranz - 2013-03-13, 00:46
Przełozylem te kabelki teraz tam ten przy tym czarnym małym grzybku jest zaślepiony. Ale cieżko sprawdzić czy lepiej sie zbiera bo wszędzie tu na wiosce jajo na drogach...
Kruchy69 - 2013-03-13, 00:58
Ok, ale i tak pompe trzeba zrobic, bo jak cieknie, to nie jest dobrze. Daj znac czy ma moc, czy nie, bo jesli pompa cieknie to i tak nie bd miał pełniej mocy, bo moze byc tak, ze to co ma być wtrysniete to wylatuje bokiem.
PS. Sprawdz przewody od nadmiaru, moze to nimi cieknie? Ale to i tak do tego jeszcze tulejka, wiec i tak popa do wyciagniecia.
shranz - 2013-03-13, 01:43
nr na pompie...
0 460 494 368
603 BS 4026
029 130 110 6
758440
469
415
Wydaje mi sie ze te nr nie mogą sie zgadzać ... któraś z tych pomp by pasowała???
http://allegro.pl/pompa-w...3020554871.html
http://allegro.pl/pompa-w...3022740806.html
http://allegro.pl/vw-golf...3022936357.html
http://allegro.pl/pompa-w...3.html#delivery
Wszystkie te powinny pasowac wychodzi na to...? wrr ide spac miesza mi sie juz od tych pomp w głowie..
Kruchy69 - 2013-03-13, 02:51
jak wstaniesz jutro, to pojdz i zobacz jaki masz kod silnika. Najlatwiej bedzie go znalezc na wlepce w bagazniku pod wykladzina. Tam masz napisany kod lakieru jakies inne duprele i kod silnika. Po kodzie silnika mysle ze dobierzesz.
shranz - 2013-03-13, 09:51
A czy pompe z ręcznym ssaniem da sie przerobić na automatyczne? lub ominąc to jakoś? bo kupił bym pompe z ręcznym ssaniem z taką długą sprężynką i tylko co wtedy?
http://tablica.pl/oferta/...5bea17a9c;r:;s:
muchomorek165 - 2013-03-13, 10:32
http://allegro.pl/vw-golf...html#tabsAnchor
ta powinna byc na 99.9%
I nie bawić się w regulacje pompy:P
shranz - 2013-03-13, 12:27
Zamówiona , zobaczymy jak to sie potoczy ... w piątek mam nadzieje ze będzie... tylko kurde pogrzeb mam i ciekawe czy ojciec mi to wymieni...pewnie w sobote dopiero ale cóż, nie ma się co spieszyć.
muchomorek165 - 2013-03-13, 16:22
shranz,
mam nadzieje że pompa bedzie dobra
Po wczorajszej konferencji dzis zaspałem do pracy
Zakładaj temat o swoim Ventylu w dziale NASZE DUPOWOZY.
CZEKAM
shranz - 2013-03-13, 17:54
już dawno jest :p nie zaglądasz ?
Kruchy69 - 2013-03-14, 07:46
tylko pamietaj zeby rozrzad ustawic na znakach fabrycznych, a nie dorabiaj swoich. bo znam i takich magików a potem o 5 zabków poprzestawiane i głosno chodzi
shranz - 2013-03-14, 09:13
Wiemy wiemy , ojciec mowił ze da rade, bo w passacie b4 zmieniał sam. dobrze wszystko zaznaczone bedzie to damy rade. kolizyjny jest czy nie?
muchomorek165 - 2013-03-14, 10:38
Chyba kolizyjny, napewno jak peknie pasek lub zle ustawisz rozrząd może sie coś popsuć. Mi jak sie troche przestawił miałem do wymiany 8 szklanek bo sie powciskały. A to już problem
Kruchy69 - 2013-03-14, 12:47
Gorzej jak zawory pokrzywi. Ten jest posrednim wtryskiem wiec na 90% kolizyjny. Tylko pamietaj, zeby ustawic na znakach fabrycznych!
shranz - 2013-03-14, 12:53
Wszystko będzie jak fabryka kazała, oby tylko sie wszystko powiodło !
A ten przewodzik od kolektora od turbiny przepięty w grzybka tego i samochód juz się lepiej zbiera nie ma tej zamuły takiej wielkiej. No i lekko tą dawke na starej pompie ojciec podkręcił. Przy kupnej nic nie bedzie krecil
Kruchy69 - 2013-03-14, 13:00
No i gitara, z jednym problemem sobie poradzilismy. Reszta, to już kwestia drugiej pompy. Ciesze sie, że jako tako mogłem pomóc.
shranz - 2013-03-14, 13:09
Spocik by sie przydał w najblizszym czasie ;D
Pompa wtryskowa juz wyjechała w kolejną trase od wczoraj z Gryfic do Szczecina ze Szczecina do Wrocławia i pewnie teraz prosto na Warszawe
Kruchy69 - 2013-03-14, 13:21
No jesli chodzi o spota, to ja mam prawie 200 km, wiec nie bardzo mi sie to kalkuluje
shranz - 2013-03-14, 13:26
170 xD muchomorek ma 200 ;D ja max 80 zalezy gdzie bede xD do warszawy ;D
Kruchy69 - 2013-03-14, 16:59
tylko ze ja dokladnie z lublina nie jestem, tylko z żabiej woli, tej na bychawe.
shranz - 2013-03-15, 16:27
Pompa WYMIENIONA.. ale i tu tulejka ma minimalny luz niestety ale dużo mniejszy jak u mnie i nie cieknie
muchomorek165 - 2013-03-15, 16:43
Porady telefoniczne przydatne ?:)
Najważniejsze że nie cieknie i auto odpala.
Rano bedzie chwila prawdy. Akumulator naładuj!!!
A co do muła jak wyjmowaliście boost pina to trzeba ustawić go jeszcze
Ale jak Cie spotkam to zrobię to
Szykuj piwo
shranz - 2013-03-15, 19:57
No jeszcze z tymi obrotami trzeba powalczyc... :/ bo nie chcą się ustatkować...
shranz - 2013-03-17, 10:23
Dobra dałem dawkę wiekszą ropy i jest git ! Samochód sie o niebo lepiej zbiera , nie kopci , i obroty są lux bo wreszcie 900obr/min, przestawiłem z 0 minuty na mniej wiecej 17 ! A wiec teraz zobaczyc tylko jak wyjdzie spalanie i jezdzic spokojnie
|
|