|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Gaz/Benzyna - Problem z silnikiem 2 i 3 cylinder jakby nie pracowal
sewerrek2 - 2012-07-16, 11:25 Temat postu: Problem z silnikiem 2 i 3 cylinder jakby nie pracowal Witam, w moim vento mam następujący problem, mianowicie zauważyłem na biegu jałowym odpinając kable wysokiego napięcia od świec na 2 i 3 cylindrze brak jakiejkolwiek na to reakcji, co może być tego przyczyną, świece i przewody sprawdzałem kopułkę i palec także proszę o pomoc
speedy gonzales - 2012-07-16, 11:56
Żadnej reakcji? Przecież na dwóch cylindrach to silnik powinien ledwo co się telepać i gasnąć. Wykręcałeś świece? Jaki miały kolor?
sewerrek2 - 2012-07-16, 12:03
no właśnie żadnej reakcji, zamieniałem świece z 1 i 4 do 2 i 3 i tak samo, jak odpinam kable na 1 i 4 to się dławi i gaśnie a na 2 i 3 brak reakcji a świece taki sam kolor wszędzie szary
sewerrek2 - 2012-07-16, 12:08
dodam jeszcze że ciśnienie sprawdzałem i na wszystkich cylindrach jest takie samo
TomeQTomeQ - 2012-07-16, 16:31
ja wiem co jest nie tak odezwij sie do mnie na gg 2088 to ci wytłumacze miałem tak w golfie
sewerrek2 - 2012-07-18, 09:21
Czy ktoś wie co to może być
Raziel500 - 2012-07-20, 22:31
przewody sa zamienione, nie grzebałeś czasem coś prędzej???
sewerrek2 - 2012-07-22, 18:01
PRZEWODY SĄ TAK JAK MAJĄ BYĆ TO SPRAWDZAŁEM JAKO PIERWSZE
pablomed - 2012-07-22, 22:49
sewerrek2 napisał/a: | Czy ktoś wie co to może być | nic jeśli silnik pracuje normalnie ma moc itd. Nawet nie wyobrażasz sobie ilu luda przejechało się na tym teście i pół auta niepotrrzebnie wymieniło, to nie maluch lub syrenka że jak jeden cylinder odłączysz to od razu spadają obroty.
sewerrek2 - 2012-07-24, 08:37
A CZY TO MOŻE BYĆ WINA ZAPCHANEGO UKŁADU WYDECHOWEGO BĄDŹ KATALIZATORA?
pablomed - 2012-07-24, 23:07
zauważyłbyś wyraźny spadek mocy
sewerrek2 - 2012-07-25, 09:33
MOC MA, ALE STRASZNIE NIERÓWNO CHODZI NA WOLNYCH OBROTACH (900 OBROTÓW) AŻ TRZĘSIE CAŁYM AUTEM
Raziel500 - 2012-07-26, 20:51
jak by na dwa nie chodził to by miał z 500 obrotów i mocy by też nie miał. Coś świrujesz, chyba szukasz niepotrzebnie problemu. nagraj filmik jak pracuje silnik i jak odłączasz przewody.
sewerrek2 - 2012-07-30, 09:44
W SUMIE SAM JUZ NIE WIEM ALE JAK JEST ZIMNY TO JEST 1100 OBROTÓW A JAK SIĘ NAGRZEJE TO 900 CO MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ?
Raziel500 - 2012-07-31, 11:37
ssanie przecież podwyższa obroty na zimnym silniku.
sewerrek2 - 2012-10-15, 19:28
już wiem co było nie tak w moim vento, jedna komora kolektora dolotowego zapchana była wystarczyło przeczyścić
|
|